Daydream sin vei mot baby <3

Herlig! Gratulerer med sinnsykt bra befruktning :D ❤️
 
Natten har vært veldig ubehagelig. Skal ikke lyve. Høyreeggstokk er vond. BBhugme puta har vært en reddende engel disse nettene etter uttak!
Å.få på do er smertefullt. Vet ikke hvordan eller hvorfor, men det legger press på eggstokkene når jeg må tisse.
Men hvis det er smerter som må til for at jeg endelig skal bli mamma? BRING IT ON!
 
Natten har vært veldig ubehagelig. Skal ikke lyve. Høyreeggstokk er vond. BBhugme puta har vært en reddende engel disse nettene etter uttak!
Å.få på do er smertefullt. Vet ikke hvordan eller hvorfor, men det legger press på eggstokkene når jeg må tisse.
Men hvis det er smerter som må til for at jeg endelig skal bli mamma? BRING IT ON!
Huff :Heartred
Håper det gir seg snart! Den puta er gull til såååå mye mer enn svangerskap:p
Hvis du er overstimulert så er det vel litt hovent og blir ømt når du bøyer/setter deg ned?
Merka det veldig godt selv :arghh:
 
Huff :Heartred
Håper det gir seg snart! Den puta er gull til såååå mye mer enn svangerskap:p
Hvis du er overstimulert så er det vel litt hovent og blir ømt når du bøyer/setter deg ned?
Merka det veldig godt selv :arghh:

Jepp, merker det godt selv. Er veldig hoven og øm der inne :hungover::shy: må bare holde det under kontroll så jeg får innsett på onsdag :Heartred
 
Jeg har skikkelig god følelse ang dette forsøket. Håper magefølelsen min har rett ❤️❤️❤️
 
Første dagen tilbake på jobb etter uttak. Maks ubehagelig, men holder ut ;)
Ferdig om 5 timer og i dag tar jeg alt i rolig tempo!
 
Åh er så spent på dine vegner! :D De skulle prøve å dyrke alle til blasto?
 
Back
Topp