Daydream sin vei mot baby <3

Ord er nok ikke så trøstende akkurat nå, men vit at jeg tenker på deg og føler med deg. Så godt det må ha vært å se at han hadde tatt vare på alle brev/ kortene dine ❤
 
6 dager til progynova oppstart og 12 dager til sprøytestart. Blir spennende å være i gang igjen :)
Er veldig spent på onsdag. Da er jeg tilbake på jobb. Veldig spent på konsekvensene av sykemeldingen. Om de velger å forlenge prøvetiden er det helt ok, så lenge jeg får fortsette i jobben. Den er stressende, men det er så vanskelig å få jobb i det området når man ikke har skikkelig utdanning.
 
Krysser fingerne for at du slipper det stressmomentet
 
❤️❤️
 
Masse lykke til med oppstart av forsøket og lykke til med å komme tilbake på jobb! Håper inderlig jobben din lar prøvetiden gå som normalt!❤️ Regner med at de vet grunnen til den, og det er jo en HELT legitim grunn for en liten periode med sykemelding! Godtar de ikke det, så vil jeg si de er ekstremt ufølsomme!!
 
Wæææ, nå går tiden fort altså! 12 dager til sprøytestart er ikke lenge!
Håper virkelig ikke jobben gjør seg vanskelige. Har du noen indikasjoner på hva som venter på onsdag? Krysser fingrene for deg :Heartred
 
Wæææ, nå går tiden fort altså! 12 dager til sprøytestart er ikke lenge!
Håper virkelig ikke jobben gjør seg vanskelige. Har du noen indikasjoner på hva som venter på onsdag? Krysser fingrene for deg :Heartred


Nei, jeg har ikke hørt noe som helst, men januar lista er ikke gitt ut enda og det bekymrer meg litt :(
 
Masse lykke til med oppstart av forsøket og lykke til med å komme tilbake på jobb! Håper inderlig jobben din lar prøvetiden gå som normalt!❤️ Regner med at de vet grunnen til den, og det er jo en HELT legitim grunn for en liten periode med sykemelding! Godtar de ikke det, så vil jeg si de er ekstremt ufølsomme!!

Ja altså, det å miste den personen som står en aller nærmest i hele verden burde være gyldig grunn altså. Min farfar bryr jo alt for meg.
Så, jeg håper og satser på at dette går bra!
 
Nå kom vaktlista for januar :) er med hele mnd! Prøvetiden min går jo ut 01/02, så vi får bare krysse det som krysses kan ♥️♥️
 
I dag reiser jeg hjem! Det skal bli deilig ♡♡
 
Nå kom vaktlista for januar :) er med hele mnd! Prøvetiden min går jo ut 01/02, så vi får bare krysse det som krysses kan ♥️♥️

De kan vel ikke droppe videre ansettelse bare pga sykemelding etter dødsfall (og medisinsk behandling) vel?
 
De kan vel ikke droppe videre ansettelse bare pga sykemelding etter dødsfall (og medisinsk behandling) vel?

Jeg tror ikke de har lov til det pga den norske arbeidsmiljøloven.
 
Jeg tror ikke de har lov til det pga den norske arbeidsmiljøloven.

Definitivt ikke! Om de ikke har hatt noe negativt på deg før dette ville jeg tatt det videre om februar ikke dukker opp med deg på listen..
 
Livet... det er ikke bare bare. Fint å lese om brevene han hadde tatt vare på. :Heartred

Diger klem til deg. Må være godt å se fremover til hjemreise, tenke at det ordner seg med jobb og at dere endelig snart er i gang med nytt ivf-prosjekt.

God jul :love2
 
Dagen i dag har gått utrolig bra :) Sjefen hadde ikke hørt noe negativt, heldigvis :)
Nå har a gått for kvelden, så nå står AC på for full guffe :p Vi er veldig forskjellige der. Hun er en frysepinne mens jeg holder på å svette i hjel på jobb :p
Men, sant skal sies at jeg har mer polstring enn hun også da ;)
Onsdag i dag. Oppstart progynova på lørdag. Jeg satser på at det går like fint denne gangen som sist :) Merket veldig lite til den.
Men denne gangen MÅ jeg huske å drikke minst 2l vann om dagen + en powerade! Skal unngå OHSS med all makt! Vil så gjerne få prøve et fersk forsøk!
 
Back
Topp