Daydream sin vei mot baby <3

I morgen er siste dagen på primolut :) Disse 10 dagene har gått veldig fort :)
Kjøpte meg et par flasker vin som jeg skal kose meg med i morgen :) Kan ikke i dag siden jeg har tatt metformin :p
Eneste frihelgen min i november, så tenkte å utnytte den :Heartred:Heartred:Heartred
Skal også handle inn lefse, sylte og sennep i dag. Gosh som jeg skal kose meg i helgen! Mandag er det trening igjen uansett ;)

Ha en super fredag kveld videre, damer :wav
 
I morgen er siste dagen på primolut :) Disse 10 dagene har gått veldig fort :)
Kjøpte meg et par flasker vin som jeg skal kose meg med i morgen :) Kan ikke i dag siden jeg har tatt metformin :p
Eneste frihelgen min i november, så tenkte å utnytte den :Heartred:Heartred:Heartred
Skal også handle inn lefse, sylte og sennep i dag. Gosh som jeg skal kose meg i helgen! Mandag er det trening igjen uansett ;)

Ha en super fredag kveld videre, damer :wav
Høres ut som en super digg lørdags kveld, kos deg masse!!! :D
 
Dag 2 etter primolutt slutt! Håper virkelig TR kommer i morgen altså. Kjennes slik ut på temperamentet. Smule hissig i dag :p
Vært en skikkelig teit dag og jeg gleder meg til å komme hjem. Trening i morgen før jobb. Tror det skal bli godt altså. Skal løfte tyngre i morgen. Kjenne at jeg får brukt kroppen litt skikkelig.
 
Dag 2 etter primolutt slutt! Håper virkelig TR kommer i morgen altså. Kjennes slik ut på temperamentet. Smule hissig i dag :p
Vært en skikkelig teit dag og jeg gleder meg til å komme hjem. Trening i morgen før jobb. Tror det skal bli godt altså. Skal løfte tyngre i morgen. Kjenne at jeg får brukt kroppen litt skikkelig.
Så bra! Hvordan er psyken ellers?
 
Så bra! Hvordan er psyken ellers?

Den er helt ok :) kjenner hormonene herje og håper at dumme TR kan komme :) er på dag 3 etter jeg slutta på primolut :)
 
Ingen mens enda :p Jeg kjenner det murrer, så løper på do for å sjekke. Men neida. Nada, niks.
For å være ærlig tror jeg ikke den kommer før til helgen. Rett og slett pga stresset på jobb. Når jeg er hjemme et par dager, så slapper kroppen mye mer av og det er da den pleier å komme. Men det er jo kjipt. Betyr mindre dager på progynova. Mindre tid for slimhinna å gjøre seg god og klar på.
Men for alt jeg veit, så kan de jo utsette uttaket en uke pga det.
 
Det har vært stille fra meg nå. På torsdag fikk fikk jeg beskjeden som knuste min verden. Min kjære farfar som alltid har vært en far for meg, hadde blitt funnet død på kjøkkenet sitt.
Jeg har vært i fullstendig tåke siden. Jeg ble jo sykemeldt med en gang. Jeg er fremdeles i prøvetid, så pga dette er det mulig jeg ikke får fast jobb etter januar.
Jeg reiser østover så snart jeg får lov. Det er komplisert, men jeg har en alkoholiker far som hater meg og jeg må ha hans tillatelse til å komme inn i leiligheten til farfar. Vi har dessverre ikke råd til hotell.
Jeg er fullstendig knust.
Så det blir stille fra meg fremover, men jeg skal oppdatere januar lista så fort jeg er litt klarere i hodet
 
Så vondt å høre :Heartbigred
Å miste noen nære er grusomt, håper du får kommet deg østover snart :love7
Kondolerer så mye:Heartbigred
 
Så utrolig vanskelig å stå i, sender masse klemmer :Heartred
 
Så leit å høre❤️
Det er grusomt å miste noen kjære og ekstra når det blir så brått.
Forklar på jobben hvorfor du ble SM så tviler jeg på det kan ha noen innvirkning.

lykke til med alt som ligger foran

stor klem
 
Så utrolig trist å lese. Kondolerer så mye. Jeg tror jobben vil forstå. Stor klem til deg :Heartbigred
 
Kondolerer så mye!:Heartred Det er tungt å miste noen som står en så nært, og det er klart du må reise avgårde! Tenker som de andre at jobben bør ha forståelse om du forklarer hvorfor du måtte at du måtte ha sykemelding. Trist å lese at det er en så vanskelig situasjon med din far. Sender deg mange styrkende klemmer!:Heartred
 
De vet hvorfor jeg er sykemeldt. Jeg var på jobb jeg fikk telefonen. Men jeg tror ikke de har lov til det når jeg har sykemeldingen
 
De vet hvorfor jeg er sykemeldt. Jeg var på jobb jeg fikk telefonen. Men jeg tror ikke de har lov til det når jeg har sykemeldingen
Hva mener du med lov til? Kan de virkelig la være å ansette deg videre fordi noe vanskelig har skjedd?:(
 
Hva mener du med lov til? Kan de virkelig la være å ansette deg videre fordi noe vanskelig har skjedd?:(

Hadde ikke overrasket meg for å være ærlig. HK i Danmark er nådeløse, men tror ikke de kan pga den norske arbeidsmiljøloven.
 
Kan jo si at TR kom i går. Skal bli interessant å kombinere forsøk med sorg.
Håper det ender med at vi får en sønn. Den sønnen vil være mitt navn videre. Min farfars navn skal fortsette!
 
Back
Topp