Dauer litt...

Foggy

Glad i forumet
Har 1, 5 time igjen før jeg skal ta den etterpå blodprøven på glukose belastning. ..er SÅÅÅÅ tørst at fy!!!
Synes folk her på legekontoret bråker sånn. ..haha tror det sier mer om min tilstand enn deres lydnivå men...

Og altså selv om man er gravid kan man ha lange nok klær...for. det finnes man må bare rett og og slett kjøpe større genser......men kan vel ikke si det til fremmede eller ;p ;p mange problemer man skal ha :)

Sitter du på legekontoret og følger med på de andre ;) he he .jeg skal imorgen , en kan vel sitte i bilen imens eller må en være på legekontoret ?

Jeg tok om mandag. Det er noe skikkelig drit. Håper det går fort da, så du får i deg noe anna å drikke :P

Man må være der fordi man skal sitte helt i ro,og i tilfelle man blir dårlig.
Ikke bare det isåfall....man må og sitte helt rolig, for å se hvor fort kroppen tar opp det sukkeret man drikker.

Hehe ja må jo holde på med noe så da titter jeg og vurderer. ..haha nei da. Litt dårlig humør etter bare å ha fått drikke sukkervann...

Ja må sitte her, skulle ikke gå så mye sa de :)

Høres kjedelig ut :( spes det med drikke , første jeg gjør om morgenen er å sluke en liter vann eller to

Hihi.. følte meg litt truffet der.. jeg har hele svangerskapet vært opptatt av at klærne skal se fine ut over magen.. at de ikke skal stoppe midt på og slik.. Har jeg hatt noen gensere og t-skjorter som er blitt for korte har jeg lagt de i kjelleren med engang.. MEN, da vi reiste til Italia.. da skulle jeg klare å ta med en t-skjorte jeg tydeligvis ikke hadde prøvd på en stund.. Den dekket magen altså, men den stoppet liksom slik rett under.. la seg inn igjen slik jeg ville.. Hadde heldigvis med meg en mammabukse, så slapp at det skulle bli noe glippe da jeg strakk meg og sånn.. Såå typisk meg.. burde jo prøvd den før jeg dro =P Hehe..

Back
Topp