Kine Carpe Diem 17 Jun 2013 #1 Jeg hoppa over gubben i panikk fordi det ringte på døra, så falt jeg på knærne og nå blør jeg.
Mistymya Mistymya August 2018 17 Jun 2013 #2 I alle dager! Går det bra? Blør du på knærne eller? Må du kanskje sikres i sengen fremover?
Kine Carpe Diem 17 Jun 2013 #3 LOL den var faktisk litt morsom. Men nei jeg begynte å blø der hvor babyer kommer ut ifra. Jeg som skrev litt fort og rart kanskje
LOL den var faktisk litt morsom. Men nei jeg begynte å blø der hvor babyer kommer ut ifra. Jeg som skrev litt fort og rart kanskje
Twilight Forumet er livet 17 Jun 2013 #4 hvis du ikke blør mye kan det bare være rift eller noe, det er jo så skjørt der inne nå så det er ikke mye som skal til. håper det går bra med deg
hvis du ikke blør mye kan det bare være rift eller noe, det er jo så skjørt der inne nå så det er ikke mye som skal til. håper det går bra med deg
2014frø Februar2014's Miss Positiv❤️ VIP 17 Jun 2013 #5 Håper det går bra med deg! Sender deg noen gode klemmer Termin 9.februar med første frøet
Lutzern Februar 14 - miss trøtt Februar 2014 - Skjult forum VIP 17 Jun 2013 #6 Jeg tolket det også som at du blødde på knærne. Det går nok sikkert bra. Ingen ytre påkjenninger som skal klare å "rive løs" embryoet. <3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3
Jeg tolket det også som at du blødde på knærne. Det går nok sikkert bra. Ingen ytre påkjenninger som skal klare å "rive løs" embryoet. <3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3