Datt rett på rævva...

Angelica89

Elsker forumet
Jeg tror det gikk bra egentlig. Har litt fett på rompa og ingen blødninger eller noe. Prinsen har også gitt fra seg liv som Hikke og små dytt rundtomkring. Burde jeg bekymre meg da?
Men jeg begynte å grine da, så hormonell som jeg er..

Men har ikke noe vondt da. Etter det, bare det som er normalt av det jeg har hatt fra før liksom :p
Men blir litt bekymret da. Hørte også hjertet hans på Angelsounden.

Jeg falt for ikke mange dagen siden. Ringte føden og fikk beskjed om å komme inn med en gang for undersøkelse. Alt stod bra til med lilleprinsen [:)] Men som legen sa, så er det ikke bare barnet de vil sjekke, men også at alt står bra til med morkaka. Deler av den kan nemlig løsne ved fall [8|]

ORIGINAL: Camillalatte

Jeg falt for ikke mange dagen siden. Ringte føden og fikk beskjed om å komme inn med en gang for undersøkelse. Alt stod bra til med lilleprinsen [:)] Men som legen sa, så er det ikke bare barnet de vil sjekke, men også at alt står bra til med morkaka. Deler av den kan nemlig løsne ved fall [8|]

Æsj nå blei jeg litt kvalm.. Men endrer det seg noe på formen og sånn i løpet av kvelden, så ringer jeg nok inn.. Skal til legen på Tirsdag, så skal ta det opp med legen da uansett. Kanskje han sender meg videre. Nå er han igrunn veldig aktiv da. Måtte helle i meg noe brus for å sjekke. hehe

Ring føden dersom du er bekymret.
Men dersom du kjenner liv, og ikke har smerter i magen eller blødning så tror jeg nok det går fint. Dersom morkaka hadde løsna hadde du fått kraftige smerter i magen.

Ingen smerter enda.. Og bare bekkenløsningen som er litt vondt.. det er det eneste.. =)

Jeg falt på isen her forrige uke... Kjenner ei jordmor og fikk beskjed om å observere at det var liv i magen... Og om man falt og slo seg skikkelig så skulle man inn til blodprøver osv... Men ellers så burde man observere... Var hos jordmor noen dager senere(skulle på kontroll) og da stod alt bra til... Men hun også sa at om man er bekymret så bør man ringe...

Okei, datt vell egentlig ikke så langt når jeg datt.. For bare sklei i en nedoverbakke så var ikke lange veien til bakken. Lillegutt har vært aktiv. Men jeg skal si i fra til legen på Tirsdag. Er egentlig ikke så bekymra for han lager de bevegelsene han har laget før jeg slo meg. Nå har jeg i tillegg litt ekstra fett på rævva så jeg tror nok det går helt fint ^^

Back
Topp