Datt ned kjellertrappa

Firkløver1995

Flørter med forumet
Jada, så klart klarte jeg å ramle ned hele kjellertrappa.. Nå har jeg vondt i korsryggen og i magen.. Så da kommer alle beskymringene tilbake[emoji17] Håper virkelig det gikk bra med lille spire.. Tørr så vidt å gå på dø, venter bare på å få se masse blod

Jada, så klart klarte jeg å ramle ned hele kjellertrappa.. Nå har jeg vondt i korsryggen og i magen.. Så da kommer alle beskymringene tilbake[emoji17] Håper virkelig det gikk bra med lille spire.. Tørr så vidt å gå på dø, venter bare på å få se masse blod
Auda, det høres ikke bra ut!:( men tror at så tidlig er fosteret godt beskyttet i bekkenet og at fallet er mest farlig for deg.. Krysser fingrene for at det går bra med dere begge!

Auda, det høres ikke bra ut!:( men tror at så tidlig er fosteret godt beskyttet i bekkenet og at fallet er mest farlig for deg.. Krysser fingrene for at det går bra med dere begge!

Er det jeg håper, at h*n ligger så trygt at det ikke ble noe skade.. Blir bare så vanvittig redd[emoji17]

Skjønner godt du blir redd.
babyen og livmoren skal ligge godt beskyttet enda. Om du får smerter eller blør ville jeg ringt fastlegen eller gyn og prøvd få en UL for å få sjekket opp.

Jeg falt i kjellertrappa selv for et par uker siden. Gikk veldig bra [emoji173]️ legen sa at de er så godt polstret nå så skal mye til. [emoji8]

Før uke 12 trenger man ikke sjekke hos lege ved fall, men etter uke 12 er det greit å ta seg en tur sa legen min [emoji4].

Back
Topp