Datt av hele BV i dag jeg

Shauri

Forumet er livet
VIP
Dagen har gått i ett, og nå er jeg snart sengeklar så orker ikke å lese gjennom alle trådene :P

Vært på besøk hos ei venninne. Pga det fikk ikke Daniel den vanlige lange blunden sin, men hadde tre greie 30-40 min blunder. Spiste samme middag som meg i dag - gøy :)
Ved stelling var jeg alene med begge to. Daniel pleier da å ligge i fanget mitt mens jeg leser for Alexander. I dag var han urolig og kavete, så jeg la han bare i senga si med tutten og lot han tulle der heller mens jeg leste. Måtte borti han en gang for å gi han tutten igjen, for den klarte han å rote bort på feil side av sengekanten, og så plutselig mens jeg sang for Alexander hørte jeg på pustingen til Daniel at han sov!! Klokken 19:00!!!! JIPPI JIPPI, og helt av seg selv, enda mere JIPPi JIPPI!
Våknet såklart etter en halvtime som vanlig, men jeg bysset og ammet og da sovnet han igjen såklart. Måtte opp et par ganger til da han var urolig, men da holdt det med byssing. Tenk, jeg har endelig fått meg kveld!! Håper det ikke var et engangstilfelle :D :D

Så herlig!!! Gratulerer med en minstemann som uten protester vil ta kvelden.:) Dette unner jeg deg VIRKELIG!! :) Satser på at det fortsetter slik, og at mammaen kan bruke kveldene til hva det måtte være fremmover. ♡

Så HERLIG da :D Du får teste hver kveld å legge han i si seng mens du leser for broren da ;)

Vi hadde også en milepæl idag, Hermine lot pappan legge seg helt uten protester :D Hun heiv seg over på sida og snorka uten protest :)

Så fantastisk, håper virkerlig det blir sånn fremover:):)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Kjempe flott og høre han sover, endelig:D:D:D:D:D:D:D:D håper virkelig det fortsetter han samme tralten framover:p;):D

Hatt to amminger i natt og nå har vi det jeg regner for å være frokostpupp. Spent på leggingen i kveld. Jeg har et møte i bhagen kl 19 så blir mannen som skal lese og legge :-)

Back
Topp