Datt å slo meg i ste

Maddis

Elsker forumet
Fikk meg en skikkelig trøkk i ryggen. [:(] Ble så bekymret at jeg ringte føden men hun jeg prata med virka ikke særlig blid akkurat. Følte meg kjempe dum! Tror dere barnet tar skade av det? Ble virkelig kjempe redd. 

Noen damer på føden skulle ikke jobbet der... sur å grinete å rett å slett teite!!

Jeg hadde ringt igjen jeg, å bare sagta t du er litt redd å bekymret å vil inn til en liten sjekk!

Tror nok det har gått bra, de ligger ganske godt polstret i magen [:)]

Får du fryktelige smerter, starter å blø, eller du får sammentrekkninger ect må du ringe med en gang.

Krysser fingre for at alt er i orden med bolla di [:)]

huff[:(] håper d går bra med deg!

baby har d nok fint, godt polstra der inne[:)] prøv å vekk den så du kjenner liv og blir beroliget.

uff, fort gjort å ramle nå om dagen ja. Barna våre ligger ganske så trygt inni i magen vår, så skal nok litt til før det gjør noe skade. Hadde du ramla rett på magen så hadde det nok vært verre.

Jeg ville ringt føden igjen jeg, og håpa på at noen andre tok telefonen. Eller kanskje ringt til en lege?
utrolig at det finnes så mange lite blide jordmødre (og andre). De burde jo vite at vi blir bekymret.

Jeg blir å ringe hvis jeg får vodt i magen eller bynner å blø.

Kjenner jeg blir mektig irritert på de som oppfører seg sånn da! Menmen, sånn er livet [:)]

Back
Topp