Datoforsalg til et evt møte m oss junimammaer

Nina 2barns mamma

Glad i forumet
[:D]Hvem er med?Vis vi setter opp et treff for ei helg?Kjekt å komme oss litt ut og, noe å se frem til og masse nye mennesker å bli kjent med[:D]
Det er bare et forslag, men det hadde vert utroli moro om vi hadde vært noen som har tid og lyst å treffest[:D] Husker ikke hvem, men var jo allerede ei her inne som har tilbudt hulsy til oss fleste...he he he,men hun sa aldri hvor mange hun hadde plass til[:D]Skikkelig bli kjent jente kveld, men kosekler, gått å handla sammen masse god mat og bare blitt kjent og jab om babyene våre og alt rundt et svangerskap[:D]

Hilsen en optimistisk Nina22[8D]

Det var jeg som tilbød husly...[:)]
Men har ikke så mye overnattingsmuligheter... leil er ca 80kvadrat... så det er no plass til noen
men har folk mulighet til å komme så langtveisfra da?

[:-]vi får se[:)]

ORIGINAL: Pia81

Det var jeg som tilbød husly...[:)]
Men har ikke så mye overnattingsmuligheter... leil er ca 80kvadrat... så det er no plass til noen
men har folk mulighet til å komme så langtveisfra da?

[:-]vi får se[:)]

jeg har desverre ikke mulighet for det,men vist vi begynner å sparer nå kan vi møtes en felles plass senere.[:)]for for nesten alle blir det reise å oppholdts utgifter.[&:]

skjønner det.. det er mye utgifter... det var et koselig forslag Nina22... men spørs om vi får vente litt

[:)][:)]

Hi hi, ja det blir veldig langt for noen og mange, og slike utgifter er vel ikke akkurat trengende for tiden[:D] Vi kan visete satse på et treff i en senere anledning[:D] 

jepp[;)]

nå skal jeg bruke ekstra penger til vogn å baby ting vettu![:D]

men kjempekoselig forslag!

Veldig koselig forslag[:D], men det måtte nesten være til en gang man kan orke å kjøre langt eller har mulighet for å fly. Besvimte sist jeg fløy, så jeg skal holde meg unna fly resten av svangerskapet.. Blodtrykket er nok litt for lavt[&:]
Men ved en senere anledning hadde det vært "knæsj"!!

Så flott å se så mange optimistiske mennesker [8D]

Klart jeg godt kunne tenke meg å møte dere ALLE sammen,
men som sakt så flytter jeg til Tromsø....
Vil dere komme dit?..hehe!!!

Er vell litt vell langt unna dere [8|]

Kathrine

hva om vi prøver å lage regiontreff??? De som bor i nærheten av oslo møtes der osv...[;)]

Hvis en er tidelig ute kan man kjøpe tog bilett for kr 199, en vei, så langt du vil. Må bestilles via internett da.
Det går jo an å møtes på en større plass som Oslo eller i Trondhjem som ligger midt i.
Får rabatt på hotell/motell, enda billigere å bestille via internett, Eks søke på kelkoo.no

eller vi fra hedemark kan jo møtes i hamar... eller møte de som bor i oslo området i oslo... det er jo ikke langt! [;)]

hadde jo vært kjempekoselig det da[:D] 

Det hadde jo vært veldig artig å få møtt dere personlig. Og møtes vi i område vi komme fra så er det realistisk, ikke minst...

ORIGINAL: carina82

Det hadde jo vært veldig artig å få møtt dere personlig. Og møtes vi i område vi komme fra så er det realistisk, ikke minst...

det var det jeg tenkte ja... det er jo ganske mange av oss som er fra stavangerområdet, trondheimsområdet, og oslo, og tromsø ikke minst, og så vi fra hedemarken da...[;)]

Hæ er det mange fra Stavanger[:D]Eg er jo det, men har kun sett 1 som er det utenom meg, så jeg føler meg veldig stavangerske alene jeg[:D]

ORIGINAL: Nina22

Hæ er det mange fra Stavanger[:D]Eg er jo det, men har kun sett 1 som er det utenom meg, så jeg føler meg veldig stavangerske alene jeg[:D]

Se på terminlista så ser du atdet er i alle fall 10 st fra stavangerområdet!! [:D]

Regiontreff ja.. hmmm. Langt uansett for oss i M&R om vi er mange da....??

ORIGINAL: katrine35+

ORIGINAL: Nina22

Se på terminlista så ser du atdet er i alle fall 10 st fra stavangerområdet!! [:D]

ja vi er faktisk en del fra stavanger,men di fleste gjemmer seg enda[:D]
*tinaklompen
*angelinn
*mammatilandrea
*junibaby
*vonka
*atiram
*ma81
*maduka
*leonore
er fra stavanger området![:)]
*limmaaa

region treff hadde jo vert kjempe gøy,men jeg vil jo treffe dere andre også når vi først skal møtes da[8|]

Oslo og Tr.heim er i utgangspunktet det beste alternativet for et treff hvis alle skal avsted. Er jo et knutepunkt for fly og tog-trafikk da.. Oslo muligens det rimeligste pr fly tror jeg [8|]

jo sant det.det måtte ha blitt noe slikt ja at alle møtes på "midten"syns jeg.

fear and skvare(eller hvordan det skrives)[8D]

Back
Topp