Dato

Hanna C

Gift med forumet
Hei[:)]

Jeg har fått dato for keisersnitt[:D] Vår lille engel kommer den 23 jamuar![:D][:D] Gleder oss, gleder oss!!! Bare to mnd igjen nå[:D]

Klem

23 januar[:D]

Så gøy å vite da[:D] Jeg må kanskje også ha planlagt keisersnitt, men jeg får ikke vite før etter jul når det blir.. Har termin 31 januar! Er det mange dager i forveien din blir tatt?

Jeg har egentlig termin 2 februar, men de tar keisersnittet ca 2 uker før[:)]

Okei.. Min første termin var 2 februar[:D] Kan jeg spørre hvorfor du tar keisersnitt? Jeg må kanskje ta pga smalt bekken.. Urettferdig det der når man hele livet har hatt breie hofter.. SKulle tro de var der for en grunn[:'(]

Jeg tar keisersnitt, fordi jeg har trangt bekken, og nedsatt bevegelighet i hoftene.. Jeg har hatt det hele livet, så jeg har visst det på forhånd at det beste vil være keisersnitt. Jeg fikk valget av legene, men jeg vil ikke utsette babyen min for unødvendige komplikasjoner, eller eventuelt hastekeisersnitt

Nei, jeg håper ikke fødselen begynner før.. Men jeg forteller babyen min at han får holde seg i magen fram til det er tid for å komme ut, he he[:D]

Jeg skal på røngten i desember en gang.. De regner med at jeg har for trangt, men de er ikke helt sikker! Jeg vil heller ikke ha hastesnitt så visst de finner ut at det kaaanskje kan gå, så skal jeg ha keisersnitt.. Jeg satt fast i 30 timer å så ikke ut da jeg ble født.. (Smalt bekken ligger i familien) Det er nok farligere for babyen å bli sittenede fast der enn at jeg må ta en operasjon!

Må være deilig og vite, lykke til!!

Eva

Oj.. så moro [:D][:D]

Back
Topp