• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Dato landstreff

mammanicken

Elsker forumet
Siden det ikke har kommet flere konkrete forslag, så legger jeg ut denne nå, så får vi stemme på de to helgene som jeg foreslo [:)]

Kom med andre forslag hvis du ønsker, så kan jeg legge til flere alternativer.

Ja, meeen. Vet jo at oslo er stort da, men oktober 09 skal også ha landstreff 11-13 juni [8D]

Har det noe å si da? [8D] Evt. hvis det blir sånn at få dukker opp, så kan man kanskje slå dem sammen? Oslo er ganske stort, så det skal mye gjøres at vi planlegger treff på akkurat samme sted, da [8D]

Edit: Jeg stemte for 18.-20. selv, som resten som har stemt hittil, så det er jo ikke sikkert det blir den helgen allikevel [:)]

Hva med 4-6 juni??[:)]
Vi skal til syden fra 12-19 juni og helgen etter det har meg og sambo 6 årsjubileum..

:(:(:(

Jeg trykket vis resultater, men nå får jeg ikke stemt...
Og jeg stemte ikke først...

gråååte

uansett, så kan dere ta en til på 20, for det passer for meg

Spesielt hvis det blir i hagen min, for jeg har ikke hørt noe om at Oktoberjentene dukker opp der :P:P
ORIGINAL: mammanicken

Har det noe å si da? [8D] Evt. hvis det blir sånn at få dukker opp, så kan man kanskje slå dem sammen? Oslo er ganske stort, så det skal mye gjøres at vi planlegger treff på akkurat samme sted, da [8D]

Edit: Jeg stemte for 18.-20. selv, som resten som har stemt hittil, så det er jo ikke sikkert det blir den helgen allikevel [:)]

Er foreløpig opptatt 4-6 juni.. de andre datoene går greit... 

ORIGINAL: Moradi

Ja, meeen. Vet jo at oslo er stort da, men oktober 09 skal også ha landstreff 11-13 juni [8D]

Det er jo ikke noe problem? Skjønner ikke helt hvorfor vi ikke kan ha treff samtidig..

ORIGINAL: Cathee

ORIGINAL: Moradi

Det er jo ikke noe problem? Skjønner ikke helt hvorfor vi ikke kan ha treff samtidig..

Sa da ikke at det er noe problem, jeg sa bare ifra sånn at hvis det hadde blitt den datoen så kan vi hvertfall sjekke hvor de skal møtes sånn at det ikke hadde blitt en bom der

Back
Topp