Dato for OUL

Så gøy!! :D Jeg har ikke vært på første svangerskapskontroll ennå jeg, jeg er 8+0 i morgen :P Skal på Fredag. Så regner med legen sender inn henvisning da ;)

Noen som har fått brev? Det har jeg :D 14 mars. Før påske. Gleder meg masse!! Det føles så virkelig nå.

Jeg har fått brev om at jeg får time til utredning på fødepol innen 4 mnd. Hahahaha! Det vil si, time til ordinær ultralyd.

Jeg har fått 10/3!

Jeg skal på første kontroll om 2 uker, da er jeg 12+2. Regner med at henvisning blir sendt da.

Spennende for dere som har fått innkalling!

Jeg har ikke vært på noen kontroller heller. Bare spurte legen om han kunde søke fødeplass når jeg var der for å få sykemeld pga kvalmen

Jeg har også fått. Mener det var 22. mars.. Skal på tidlig u.l. nå på fredag, så fokus ligger der først :)

Jeg skal på en ny ul i uke 11, er 8+6 (+1,2dager) idag, så den ordinære den 10.03, så bestille jeg en 3 d ul når jeg er rundt uke 25-28 :-)

Kan jordmor henvise til OUL? Skal dit neste uke, da er jeg 9+3. Første kontroll! Har ikke levert blodprøver enda heller jeg....kanskje på tide:-P

Jeg var på første kontroll i dag! Spennende! Føles enda litt mer virkelig etter jeg fikk svangerskapsskjemaet i hånden :) Legen meldte meg inn til ul, håper det ikke går lenge før jeg får dato fra sykehuset. Gleder meg allerede!!

Søkte fødeplass selv da jeg var 4+1, og fikk brev i posten før jeg rundet 5+0 med fødeplass og time til OUL i mars. Effektivt ;)

Fikk brev i dag (eller egentlig for 2dager siden hos foreldrene mine, for sykehuset hadde sendt til feil adresse. Foreldrene mine vet ingen ting enda, så hadde litt panikk. :p ) har time 16. Mars! :D gleder meg så! :D

Back
Topp