Dato for landstreffet

mammanicken

Elsker forumet
4.-6. juni = 5 stemmer
11.-13. juni = 2 stemmer
18.-20. juni = 18 stemmer

18.-20. juni vant vel ganske overlegent [:D] Så da blir det landstreff tredje helgen i juni!

Hva tenker folk; skal treffet være fredag, lørdag eller søndag, skal vi treffes en eller flere dager?

Ang. sted så ser det ut til at de fleste er for å møtes i hagen hos Ninen1986. Det er da muligheter for hotell både i Oslo og Bærum.

For å komme til Snarøya, kjører man på E18 helt til man tar av mot Fornebu. Man kan ta tog til Lysaker, hvor vi kan prøve å få organisert henting, evt. så går det også buss ut til Snarøya ganske ofte (den kan taes både fra Oslo og fra Lysaker) men den tar bare to barnevogner i gangen.

Så morsomt! Gleder meg [:D]
Hadde vært koselig å tatt en baby-dag (fredag), og mamma-kveld på lørdag syns jeg (ut og spise eller no).
Men sikkert litt klønete for de som ikke bor i nærheten... [8|] (hvis ikke pappaene er med og kan ta ansvar da..hehe..).

jeg regner nok bare med å bli med på et treff.. og da vel i hagen tenker jeg.
Har vi en backup-plan om det skulle bli dårlig vær ? *knock on wood*

om noen har partytelt er det mulighet for å sette opp dette hos oss.. Men vi har ikke dette..
Skulle gjerne hatt dere alle inne, men det er nok bare hagen vår som er stor, og ikke hjemmet... (1/4 hjem og 3/4 hage) [8D]

ang henting, så lenge noen holder et øye med frøkna mi, så drar jeg gjerne frem og tilbake til lysaker et par ganger.. (Har bilsete å putte baby i) ... Kan nok også få til 2 bilseter, og en liten dame mellom og en forran.. HEhe

Jeg er med på treff i hagen min :P Og setter igjen gubben hjemme når jeg skal på "baremamma" dag, om det blir noe av..

Får sette igjen mennene i hagen min på lørdag da vettu, med grill, og fylle stuen med babysenger ;)

ORIGINAL: Minismurf

Så morsomt! Gleder meg [:D]
Hadde vært koselig å tatt en baby-dag (fredag), og mamma-kveld på lørdag syns jeg (ut og spise eller no).
Men sikkert litt klønete for de som ikke bor i nærheten... [8|] (hvis ikke pappaene er med og kan ta ansvar da..hehe..).

Hørtes veldig innviklet ut å ha det i den hagen nå når jeg ser veibeskrivelsen. Er det ikke lettere å ha det i oslo sentrum der som hotellene er sånn at de som kommer langveisifra slipper å stresse med å finne vei å skyss? [8|]

ORIGINAL: Moradi

Hørtes veldig innviklet ut å ha det i den hagen nå når jeg ser veibeskrivelsen. Er det ikke lettere å ha det i oslo sentrum der som hotellene er sånn at de som kommer langveisifra slipper å stresse med å finne vei å skyss? [8|]

og vi er mange som kommer langtveisfra og da blir det vel litt tungvindt med
en buss som bare tar 2 passasjerer eller evt kjøre frem og tilbake mange ganger? [:)]

Da får ikke vi vært med denne gangen.... [8|]
*Håperdetblirfleretreff* [;)]
Vi kommer hjem fra Spania den 19.juni.....

Det hadde vært veldig hyggelig med hage treff [:)] Men jeg tenker det blir veldig innviklet for de som ikke har bil, å i tillegg ikke vet hvor det er. Det mest praktiske for alle er jo Oslo sentrum egentlig.. Skulle kansje hatt en avstemming for hvor det kan være også? For det er ofte landstreff her i Oslo, å det er ikke problem med plassen osv. Skulle vi bestemme oss for et sted så tilrettelegger de det for oss.
Har noen alternativer:
-Frognerparken med evt engangsgriller eller annen ferdig mat.
-Peppes på enten aker brygge eller grønland.
-Fridays på aker brygge. (der er det hver sommer stooore babytreff)

Skulle vi bestemme oss for en resturang, er det bare å ringe eller dra dit å avtale med de, så lager de plass å setter til bord og stoler. No problemo!

Jeg er foresten med på et babytreff og et mamma treff [:)]

Avstemming skal bli [:)] Lager en avstemming for sted, og en hvilken dag vi skal ha mammatreff og hvilken vi skal ha babytreff (for de som ønsker å være med på begge deler [:D])

Back
Topp