*#* Dato for landstreff *#*

Azra'il

Elsker forumet
Etter flere avstemninger for hvor vi skal ha landstreff har vi vel havnet på Oslo. Mange av oss bor jo på østlandet, og det er lett og komme seg hit. Muligheten for å finne billige billetter og overnatting er også stor om man er tidlig ute.
Flere har ytret ønske om å ta det en helg, da kanskje de vil kombinere turen med kjørestetur e.l. [:D]

Det er mulig å krysse av for alle helgene du kan..så får vi bare se hvilken helg som får flest stemmer. Flertallet bestemmer[:D]

Fant også ut at det er greit å ta en helg utpå vårparten sånn at det er mulig å være ute uten å fryse ihjel eller snø bort[;)]

Setter fristen til å svare ut januar..

får bare stemt på en jeg Nina

åååå det hadde vert koselig... Men har desverre ikke råda..

Skal til Stavanger og Oslo iår og kansje alta... MYE penger ut det ja...
Men hadde vert kjempe kos å møte dere da [:)]

da har jeg stemt..
som sagt begynnelsen av mnd passer best for meg [8D]

mai generelt passer unntatt 17 mai såklart..

MED BARN

ORIGINAL: Ju9ta

mai generelt passer unntatt 17 mai såklart..

Sign

Siste helga i mai passer best her[:)]

Passer best i mars / april her.... i mai skal jeg ha bryllup, så da tror jeg nok jeg blir opptatt... men hadde virkelig vært gøy å møte dere snupper [:D][:D][:D]

Ik i mars..skal på ferie til caribien[:D][:D]

Da har jeg stemt! Håper på å få det til før permisjonen min går ut [:)]

Stemmer for Mai - da er det blitt så godt å varmt i været[:)
Lengre tid å spare penger på og da, og DET trenger jeg! haha..

Foreslår at vi tar ei ny avstemming på de 2, 3 el 4 datoene som har mest stemmer! Sånn at vi til slutt sitter igjen med 1 dato flest mulig kan på!

Greit å få avgjort så tidlig som mulig sånn at man kan evt bestille fly....

Hva sier dere jenter??[;)]

den er go

Stemte for 20-22 mai : ) For den 13-15 skal jeg i konfirmasjon. Så kan jeg bli igjen i Drammen en uke, så kan eg være med på landstreff!!!! :D Jaaa, PLIZ la det bli den helga : )

Back
Topp