datingtips ønskes!!! HJELP!

FRK John Deere

Forumet er livet
En venninne av meg har begynt å date en fyr nå.
Ser ut som at begge trives i hverandres selskap, men det har ikke blitt noe intimkontakt enda (3 dater).. Han skriver mye mld til henne og ringer og virker intr.

Hun spør meg om råd for å komme nær han... Jeg er ikke den med mest erfaring så håper noen av dere kan komme med råd??

Eneste erfaring jeg har er at det "hjelper" på selvtilliten å ha noe innabords, men hun som sykepleier kan ikke drikke å styre kvelden før hun skal på jobb.. og hun har arbeid til helga.. Kan jo på en måte ikke gå for lenge /for mange dater før man bør komme til kyssing vertfall.

Noen som har tips/råd??
Evt er det noen ting de kan gjøre sammen, steder og dra på -hun bor i oslo???

Noen må jo være litt mer drevet på dating og kan ha noen tips?

kan ikke hjelpe, har alltid sex på første daten...[;)][8D] hehe NEIDA

Men det hjelper jo å ta litt på hverandre da...
passe på å sitte ved siden av hverandre, da faller det seg ganske naturlig at man holder rundt eller legger handa på låret osv...
Hjelper hvertfall ikke å holde avstand.
hun kan jo komme med forslag om de skal leie en film en kveld, så kan de kose seg litt på sofaen?? Vanskelig da, men kommer nok lettere hvis de er tettere på hverandre.

Lykke til for henne! KJØR PÅ! [;)]

skummel film hvor hun later som om hun er reddere hun det hun egentlig  er[8D] da får han et mannebeskytterinstinkt og kommer til å legge armene rundt hu - garantert!

ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe

skummel film hvor hun later som om hun er reddere hun det hun egentlig  er[8D] da får han et mannebeskytterinstinkt og kommer til å legge armene rundt hu - garantert!

Ohh very chiky!

tja. om hun er sjenmert så hvorfor ikke la henne sende en melding der hun spør rett ut om han er intresert. sier han ja da er det jo bare for henne og skyte inn at hun da kunne tenkt seg et kyss ved neste date da[;)] så er det opp til han å ta iniativet og hun kan bare slappe av og vente på godsakene[8D]

men må å skyte inn at jeg er av den tro at om en er intr. i hverandre så skjer ting før eller senere naturlig uansett og at 3 dater ikke er lenge? å vente...
den som venter på noe godt venter ikke forgjeves[;)]

Back
Topp