Date

PurpleLady

Forelsket i forumet
Jeg og mannen har bestemt oss for og sette av en dag i uke til hverandre. Der vi deler på og finne på diverse ting.

Og lurte på om noen har tips til aktiviteter vi kan gjøre sammen hjemme? Har barn, så ikke aktuelt med noe utforbi huset :-).

Så koselig :)
Spill
Klespoker
Høre på musikk(som man hørte på sammen før)
Se en film
Lage deilig mat
Massasje
Et bad

Så koselig :)
Spill
Klespoker
Høre på musikk(som man hørte på sammen før)
Se en film
Lage deilig mat
Massasje
Et bad
Spill er det vi har gjort, jeg tenkte litt utenfor boksen :-P.
Film kunne vi gjort, men mye av problemet vårt er at vi snakker alt for lite. Og da hjelper ikke akkurat at begge er oppslukt i film.
Mat lager vi hver gang og dessert :-).

Men veldig mange gode tips :-). Tusen takk. Skal definitivt ta det med en av gangene :-D

Lage mat sammen
Spille spill
Se
Film
Masasje
Legge seg tidlig ;)

Stemning er viktig, tenne lys og skape litt ekstra kos :)

Jeg husker ikke hva det heter, men det finnes et slags spill som består av mange kort med temaer eller problemstillinger på. Dette kan man bruke for å få i gang samtaler litt utenfor det man vanligvis snakker om. Jeg synes det hørtes hyggelig og romantisk ut. :)

Vi pleier å lage god mat sammen og sitte lenge ved bordet, eller se på film sammen når vi skal ha en date hjemme. Har ikke blitt foreldre riktig enda da, så de fleste datene våre hittil har foregått ute ;)

Jeg husker ikke hva det heter, men det finnes et slags spill som består av mange kort med temaer eller problemstillinger på. Dette kan man bruke for å få i gang samtaler litt utenfor det man vanligvis snakker om. Jeg synes det hørtes hyggelig og romantisk ut. :)

Vi pleier å lage god mat sammen og sitte lenge ved bordet, eller se på film sammen når vi skal ha en date hjemme. Har ikke blitt foreldre riktig enda da, så de fleste datene våre hittil har foregått ute ;)
Det heter FuelBox ;-). Vi har det, og det er helt genialt :-). Veldig mange gode spm :-).

Vi pleide mye og se film i våre yngre dager før vi fikk barn. Men nå som årene er gått har vi blitt dårligere på og snakke, så det er liksom det jeg vil prøve å få oss til og bli bedre på :-)

Men en optimal date ute er resturant og Kino :-)

Back
Topp