Date på torsdag?

Papillon

Elsker forumet
Noen som vil være med på "date" her inne torsdag kveld? Det er nesten aldri noen pålogget samtidig, men om vi gjør en avtale, så kan vi kanskje "pushe" på litt med nye innlegg. Jeg ser at mange ikke er innom og leser sine egne tråder igjen, for når noen spør HI om noe blir det ofte stående ubesvart. Såh... alle dere som er innom en sjelden gang - torsdag kveld? Skal vi si klokka ni? Hvis jeg ikke er sovna da... hihi. Litt trøtt imellom. 

Hørtes koselig ut. Jeg er med om jeg husker det... Og da er jeg alene hjemme med barna, så om jeg ikke er på kl.21 så kommer jeg sikkert på etterhvert. Det er midt i leggetida til minstemann

Lucmam+Vic skrev:
Hørtes koselig ut. Jeg er med om jeg husker det... Og da er jeg alene hjemme med barna, så om jeg ikke er på kl.21 så kommer jeg sikkert på etterhvert. Det er midt i leggetida til minstemann

Ja, det krasjer kanskje for flere, eller? Bare rop ut om det er et annet klokkeslett som er bedre. Men her legger jeg ungene klokka sju, så med sånn passe flaks sover alle tre innen klokka åtte (på en god dag!) Hadde vært kjekt om fler hang seg på. 

Jeg skal ihvertfall logge meg på, så får jeg heller titte innom så ofte jeg kan

om jeg husker det

Skal se om jeg husker det. Men jeg må i hvert fall se Game of Thrones på nrk3 den dagen, så det får bli før det begynner, i tilfelle.

Da blir det ihvertfall noen her inne, på samme tid

Lucmam+Vic skrev:
Da blir det ihvertfall noen her inne, på samme tid

Forutsatt at ikke ammetåka tar oss! hihi, jeg har hukommelse som en gullfisk for tiden. 

Back
Topp