Date en lege?

Siljemor_82

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Jeg har møtt en fyr på nettet som jeg liker veldig godt. Men han er lege, jobber som kirurg på et sykehus her i byen. Merker at det stopper meg litt når det gjelder å treffe han. Vet ikke helt hvorfor, men tenker litt sånn at leger er veldig selvopptatte og ekstremt opptatt av utseende og helse. Tenker liksom litt at de passer bedre sammen med likemenn hvis dere skjønner hva jeg mener?
Er det bare jeg som er dum? Kunne dere ha datet en lege?

Gi han en sjangs du[:)] Leger er forskjellige de som alle oss andre..

Svogeren min, som er gift med søsteren min, er kirurg.
Han er ikke opptatt av sånn, heller ikke overlegen.

Hahaha! OverLEGEN[:D]

Ler litt av tankene dine nå[8D][:D] Det blir liksom sånn at alle rørleggere har rørleggersprekk[8D]

Ja, kunne så absolutt ha datet en lege! [:D]

ja, det kunne jeg!

Kusinen min studerer til å bli lege og er ikke selvopptatt osv=) Mange snille "normale" leger vil jeg tro!

gi ham en sjanse
alle er forskjellige,

vel, de legene jeg kjenner passer ikke til beskrivelsen din i det hele tatt, de er meget jordnære og fornuftige, med litt sånn "nerde" tendenser, hehe, men det må de kanskje ha for å komme igjennom et slikt studie[;)][:)]

Hadde jeg møtt en jeg likte hadde jeg nok ikke sett så mye på yrket hans i første omgang, men personligheten[:)]

Samboeren til bestevenninna mi er kirurg, men han er like folkelig og vanlig som alle oss andre.

Ville jeg ikke tenkt på. Har 2 kompiser som er leger, de er super grei og helt normal som meg [8D]

Hehe ok:-) Og vet han er lege ja, for har sjekket nr hans og funnet ut hvor han jobber. Hehe. Noe skeptisk til folk på nettet ja[;)]

Sikkert jeg som har litt feil inntrykk av leger ja, har aldri kjent noen personlig. Vi har jo fått god kjemi og han er veldig kjekk[:)] Så burde jo gi det en sjanse, er nok også det at jeg på et vis føler meg litt underlegen en lege.... Dumt, jeg vet. De er jo bare mennesker de også!