Date...da man er alene

Bliss_nr2

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Sommerfuglene
Dere som er 100% alene...noen her som har vært på date og vil fortelle om det. Har dere hatt barnevakt? Hatt med barn?

Og hvordan er det egentlig å date da man er 100% alene med barn?

Har ikke vært på date siden 2015 og rusten på game. Nå har jeg blitt bedt på date, igjen, etter å utsatt det 4 mnd. Kjenner jeg gruer meg.
 
Ikke noe erfaring... Men jeg tenker:
KJØR PÅ! ;-)
Skaff barnevakt (om du kan) i hvert fall på første date, og vær helt ærlig med daten din om barn og hva du tenker/ kan være utfordringer med å date med barn!

Mase lykke til, dating er jo veldig spennende, og noe du gjør helt for deg selv :)
 
Da er daten overstått!

Så klart fikk mini feber i 39,7 rett før daten skulle komme, brukte 1 time på vugging og løp litt til og fra.
Daten gikk veldig greit, vi satt å snakket i 5 timer. Og avtalte at det blir en date til
 
Da er daten overstått!

Så klart fikk mini feber i 39,7 rett før daten skulle komme, brukte 1 time på vugging og løp litt til og fra.
Daten gikk veldig greit, vi satt å snakket i 5 timer. Og avtalte at det blir en date til
Så gøy! Spennende med en date nr 2 da. Lykke til :)
 
Tusen takk for gode ord. Blir spennende med date nr 2. Han har 2 barn selv, så heldigvis vet han hvordan det kan være. Men, ja, det er typisk at barn blir sjuke da det er noe slikt...

Tar gjerne imot tips til en hva man kan gjøre på en date nr 2. Da tenker jeg få barnevakt.:rolleyes:
 
Back
Topp