Datatrøbbel!

strikkejenta

Glad i forumet
Jeg gir meg snart!!! Prøver og prøver på å få tippetråden til å se ut som den gjorde før, men får det ikke til i det hele tatt! Har prøvd å bare kopiere den gamle listen, gikk ikke. Prøvd å quote, gikk ikke. Hvordan skal jeg få det til?

jeg har ikke peiling på slike ting med dytter for deg slik andre kan svare:) :) 

Ingen som kan hjelpe?

Jeg tror du må redigere den selv, trur ikke det går å kopiere det og få det til å se likt ut. Er vel bare teksten du kan kopiere. Hvis det var det du mente?

Da kanskje noen andre kan ta tråden? Jeg skjønner ikke noe av koder og slikt[:)]

ORIGINAL: strikkejenta

Da kanskje noen andre kan ta tråden? Jeg skjønner ikke noe av koder og slikt[:)]

Jeg kan sikkert gjøre det, men det er ikke så vanskelig asså. Trenger ingen koder [:)] 

Hm. Hvordan gjør man det da? Jeg får liksom til å skrive, men mellomrommene blir ikke der!

Hmmm trur ikke jeg helt skjønner hva du mener jeg...hehe, men prøver.

Jeg bruker bare space når jeg skal lage mellomrom på lister e.l, men kan godt hende det er en smartere måte.
Ellers fungerer jo uthevet tekst, str, og farge på tekst som i word på en måte.

Skal prøve en gang til og lage den i word først[:)] Kan jo ikke gi meg før alt er prøvd[;)]

Da har jeg prøvd og gir opp for en stund! Lindus82 ville du ta over? Så kan jeg heller ta noen mer som ikke krever at jeg lager mellomrom på en liste[:D] Er for hormonell til å gidde å prøve mer for tiden[:D]

Da har jeg prøvd og gir opp for en stund! Lindus82 ville du ta over? Så kan jeg heller ta noen mer som ikke krever at jeg lager mellomrom på en liste[:D] Er for hormonell til å gidde å prøve mer for tiden[:D]

Den er grei [:)]

ORIGINAL: Lindus82

Den er grei [:)]

Tusen takk! Du er en knupp!!!

Back
Topp