Datascrap...HJELP, please :-)

Ida82

Forumet er livet
leas....jeg er helt blank. Totalt nytt for meg. Mulig jeg har misforstått. MEN betyr det at man scrapper på nett, altså bruker et program for å lage sånne bildegreier???? Eller er det en plass man bestiller ting og tang til scrap? For da skjønner jeg... MEn hvis det blir gjort på dataen blir jeg blank igjen... Koster det noe? Var inne på en sånn link som lå her en plass. To forresten. Den ene fikk jeg ikke registrert meg på, selvom jeg prøvde på ørten forskjellige måter. Den andre så jeg bare på. Fikk inntrykk av at det kostet penger der. Og da skjønner jeg ikke. Laster man ned ting og at det er det som koster, eller kjøper man altså bare vanlig ting og får i poste. For ser mange har sånne bildescrap som signatur her på bv. Har dere bare tatt bilde av noe dere har laget eller er det gjort på data??? Hmmmm....repeterer meg sjøl om og om igjen..... Men skjønner dere hva jeg spør om??? Pleas, hjelp, noen!!![:D]

dyttebittelitt

Vi har adobe photoshop nå. Men ligger alle programma det sånn at jeg bare kan lage scrap sider (dkjænner du hva jeg mener?) der, eller må jeg innom en link på nettet å kjøpe "pynteting, bakgrunn" ol ?

Tusen takk!!!!!!!!!!!!!![:)][;)]

Jeg må visst ha dette inn med teskje... hehe.... Når det står at "når du finner det du vil ha på en av linkene, så laster man det bare ned". Menes det da at man lagrer bildet på egen mappe???? Man bare høyreklikker på f.eks en av dem bakgrunnene som det går an å bestille og så lagrer man det bare?

Men så var det et annet problem, noen har fått til å skrive tekster med stilige bokstaver, må man lagre hver bokstav man skal bruke også???????????? Off jeg gir snart opp...

nei du kan ikke høyreklikke og lagre bildet, du må laste det ned. står somregel Download, trykk på den og lagre fil.

ORIGINAL: lillemumma

nei du kan ikke høyreklikke og lagre bildet, du må laste det ned. står somregel Download, trykk på den og lagre fil.

Men jeg får bare beskjed om å legge i handlevogn og så kjøpe. Og da blir det jo tilsendt i posten... men hvor står det dowload? Jeg var inne på skrappoglapp....

dytt

Back
Topp