datafrelst fyr..

Jafseslafsaslappfis

Forumet er livet
VIP
flere som har menn som er mer glad i dataen sin enn å være sammen med deg?
kjenner jeg er litt smålei iblant! lurer på om han kan være spilleavhengig jeg..han har sagt det selv også,med en tøysete tone,men tar det ikke mye seriøst...
Han sitter seriøst på dataen å spiller alene ellermed et par kompiser via nett HELE FRITIDEN! jeg syntes det er morsomt å "nerde" på både dataen og tvspill selv iblant, men hele tida da? argh...i helgene kan han være med på noe å løsrive seg litt, men med det samme vi er hjemme innenfor døra setter han seg der fordi han kjeder seg, eller "ikke er noe vits i å sitte å glane på tv`n" osv...
Noen ganger kan han løsrive seg litt å være sammen med meg i stua, se på et program begge liker eller en film han har valgt, men da virker han somregel ganske rastløs, særlig hvis jeg har bedt han om å sitte med meg litt og si hadet til kompisene sine på dataen...
hva kan jeg gjøre? er jeg virkelig så kjip å være sammen med?:p
vi har jo vært sammen i over 6 år, og har kanskje ikke sååå mye spennende å prate om til hverandre, men må man alltid være interessang da? Er det mye å be om liksom?
Ikke så kult å føle at jeg "presser han" til å være sammen med meg når han sikkert aller helst vil spille....det blir jo egentlig en ond sirkel, for da sitter jo selvfølgelig jeg på dataen  min også fordi jeg ikke har noe annet å gjøre..
dagens lille utblåsning

har det her også, men me har ikkje vore sammen så lenge. her er det nok litt adhd som gjør det, for han kan spille litt og sjå på film/tv med meg og få med seg begge deler.    enkelte dager irriterer det meg meir enn andre (sjå grunn i ticker ;) ) 

ja, det skjønner jeg:p (ticker) hehe....
men hadde jo vært koselig om han gadd å være sammen med meg av egen fri vilje iblant:p savner den tiden hvor man aller mest ville sitte i armkroken til hverandre hele kvelden..hvis han måtte velge mellom meg og dataen er jeg nesten sikker på at han måtte ha tenkt seg om han sitter gjerne å spiller når jenta vår er våken også(på dagtid i helg,f.eks) jeg kan spille en del i perioder selv(fordi jeg ikke har noe å gjøre..kremt) men aldri når jenta mi er våken!

Har det helt likens her, men i motsetning til din mann så blir min irritert om jeg sier at jeg trur han er spillavhening :P
Må vel bare leve med det, og satse på at han blir voksen en gang..
Her er ofte unnskyldningen at jeg bare sitter på datan uansett, men hva annet skal jeg gjøre da? :P

vell, han sitter en del på dagen her også, men han lager middag til oss når me kommer heim og er generellt med oss. liten leilighet, så man har ikkje eget datarom, blir spennende når han får det...   eg får også følelsen av at han er for glad i dataen,men veit at viss han måtte velge så blir det oss. skjønner veldig godt ka du meiner, en har lyst til å føle seg prioritert uten å måtte spørre om å bli det ;)

Melkesjokoladen skrev:
Har det helt likens her, men i motsetning til din mann så blir min irritert om jeg sier at jeg trur han er spillavhening :P
Her er ofte unnskyldningen at jeg bare sitter på datan uansett, men hva annet skal jeg gjøre da? :P

hehehe,ja ikke sant??

Jafseslafsaslappfis skrev:

Melkesjokoladen skrev:

hehehe,ja ikke sant??

jupp, her også. har ikkje dårlig samvittighet for at me ikkje har samtaler uten data eller tv,for det har me jo. 

Back
Topp