Dataen min lader ikke mer

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Krise i hjemmet...
Har fått låne meg en minipc,men hva søren...???
Må jeg ha ny pc nå liksom..??
Plutselig så lader den ikke i det hele tatt..stikker kontakten inn og ut men ingen respons....så nå er den død og jeg har sikkert mista alt på den for alltid...[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

ORIGINAL: IsThaBeth

Jeg er gal, og leste "Datteren min lader ikke".
Haha[:D]

Det kan være en pinne inni dataen som er knekt..

Eller så kan det være laderen det er noe galt med..

Det skjedde på min gamle også.
Da var det den pinnen inni hullet på data-en (var det rett, sleesa-bytte-nick-endel? jeg fikk i alle fall ikke rød strek under ordet!), der hvor man pjåter inn strømmen.

Min kjære loddet, og da funket det en stund[:)] Så fikk den andre problemer og døde.

ORIGINAL: Gollemor

Da var det den pinnen inni hullet på data-en (var det rett, sleesa-bytte-nick-endel? jeg fikk i alle fall ikke rød strek under ordet!), der hvor man pjåter inn strømmen.

Min kjære loddet, og da funket det en stund[:)] Så fikk den andre problemer og døde.

Nei, du trenger ikke bindestrek der, du skriver det rett fram: dataen.

ORIGINAL: IsThaBeth

ORIGINAL: Gollemor

Nei, du trenger ikke bindestrek der, du skriver det rett fram: dataen.

Trodde jeg også, men DA BLE DET RØD STREK UNDER!!!![&o][&o][&o]

Sikker på det ikke bare er dårlig kontakt i ledningen? Det er ganske vanlig. Ta med deg dataen i en butikk, og spør om de kan prøve med en ny lader.

dra til en butikk å spør om det er ladern det er noe feil med.. så kan du kjøpe deg ny lader.. min lader heller ikke.. så jeg må ha den i ladern hele tiden..
skikkelig bra BÆRBAR pc.... [X(]

sånn var min også.. kjøpte nytt batteri å da funka den igjen..
Kansje laderen det er feil med??
x fingrene for at det er det!!

det er veldig viktig å ta ut laderen av kontakt og pc når man ikke bruker den. For de kan kortslutte og bli slitt :)
Men det er nok bare laderen som har tatt kvelden :)

jeg har hatt 3 stk der det har blitt ødelagt noe inne i selve maskina slik at den ikke ville lade. Loddet det noen ganger, men på sikt er det bare ny data som har hjulpet her.. jeg er en datadreper[&o]

Om pc'en din er under 5 år, så lever den inn der du kjøpte den så fikser de det. Er jo godt mulig det kun er laderen..

Min sluttet også å lade, jeg fikk tatt ut de fleste bildene av ungene før den konket helt ut, nå ligger de trygt i bankboksen (jeg er av gamle skolen jeg hehe)

Ta den med til en datamann!? Spør om han kan få ut det du trenger??
Utrolig trist om du ikke får tingene ut!

Samme skjedde med min i oktober/november! Bare knekt noe inni lade-greia på pc-en! Fikk den tilbake fra service, så god som ny![:D]

Back
Topp