Dansk lege på legevakt Stjørdal, søker ny fastlege!

• Trådstarter Trådstarter Søker ny fastlege
  • Opprettet Opprettet
S

Søker ny fastlege

Guest
Hei. Jeg bar vert innom legevakten på Stjørdal et par ganger og begge gangene truffet på en dansk ung lege. Han er utrolig flink og jeg kunne tenke meg å ha han som fast lege. Men hvordan finner jeg ut hva han heter? Er det noen her som kjenner til han? Vet ikke så mye mer en at han er dansk og ca 30-40 år... (?) Veldig hyggelig og flink til å faktisk finne ut hva som feiler deg med en gang.

Takker for svar!

Du kan jo gå inn på nav tjenester og se. Eller ring legevakten.

Last edited:
Har du ikke fått noen resepter eller sykemelding eller noe han har skrevet navnet sitt på da?

Når det er sagt er det ikke sikkert at han er fastlege. Det er en del utenlandske leger som er ansatt som vikarer ulike steder i landet, og da er de ikke med i fastlegeordningen.

Har du ikke fått noen resepter eller sykemelding eller noe han har skrevet navnet sitt på da?

Når det er sagt er det ikke sikkert at han er fastlege. Det er en del utenlandske leger som er ansatt som vikarer ulike steder i landet, og da er de ikke med i fastlegeordningen.
Sign :-)

Fikk ikke resept, ble bare sendt til sykehus, og andre gangen fikk vi bare medisiner med.

Back
Topp