Danmarksferie

Nyttårslykke

Gift med forumet
Da har vi akkurat vært 5 dager i Danmark.

Tok ferga ver fra Kristiansand til Hirtshals på onsdagen, og da var det jo ei dansk dame som hadde bestemt seg for å ta selvmord fra båten ved å hoppe i vannet da... Så hun hoppa, båten snudde for å finne henne, de fant henne, hun var død... Hele båten så henne ligge der med ansiktet ned i vannet før den lille båten plkka henne opp, må si det er et bilde som er printa inn i min hjernebark iallefall... Pokker ta min nysgjerrighet som fikk meg til å se ut av vinduet!

Litt kjip start på ferien, men det ble heldigvis en veldig fin tur. Fikk mensen ([:'(]) der nede, så det var skikkelig nedtur, ellers så anbefaler jeg Lalandia og Legoland på det sterkeste, va jo kjempefint og supergøy der jo!! Ble jo skikkelig barn igjen [:D]

ORIGINAL: scrappycat

Huff, dere var på den båten ja?! [&:][&:] Jeg tenkte faktisk på dere da jeg leste det i avisen, siden jeg visste at dere skulle dra den dagen!

Så bra dere hadde en flott tur utenom denne kjipe opplevelsen i alle fall! Og hvis det er noen trøst, så hadde nok jeg også måtte kikka du..
Vi reiser jo til samme stedet som dere var om 2 uker til!! [:)][:)] jeg gleder meg masse!![:)][:)]

Ja, det var knallfint der!! Og man fikk følelsen av å være i syden inne i det der Lalandia-senteret [:)]

Huff så forferdelig..

Vi var i danmark i fjor, med ei på 6 år. Innmari fint land og reise til med unger [:D] Tror det blir en liten tur på oss i år igjen [:)]

Uff, så trasig start på ferien da! Man klarer liksom ikke la være å se heller i slike situasjoner!

Fint dere hadde en topp tur da! Legoland er gøy!

ORIGINAL: Nyttårslykke

Huff, dere var på den båten ja?! [&:][&:] Jeg tenkte faktisk på dere da jeg leste det i avisen, siden jeg visste at dere skulle dra den dagen!

Så bra dere hadde en flott tur utenom denne kjipe opplevelsen i alle fall! Og hvis det er noen trøst, så hadde nok jeg også måtte kikka du..
Vi reiser jo til samme stedet som dere var om 2 uker til!! [:)][:)] jeg gleder meg masse!![:)][:)]

Ja, det var knallfint der!! Og man fikk følelsen av å være i syden inne i det der Lalandia-senteret [:)]

Ååå så digg[:)][:)] det er nå jeg kan angre på at jeg ikke har trent mer i det siste, haha[8D][;)] men jeg har i det minste fått solt meg masse sånn at de verste strekkmerkene ikke er så synlige lenger, det hjelper litt[8D]

PØH!! Du er så fin atte!! Ingenting å være flau over du!!! [:D]

Var sinnsykt varmt inne i det der badelanet når man ikke skulle bade, vet ikke om dere har tenkt å bade med Vilde?
Er MYE mindre klor i det vannet der enn i vanlige basseng, så selv Patrick med atopisk eksem kunne bade, og han fikk ingen værre utslett etterpÅ! Ååå som han koste seg i vannet! Helt herlig barnebasseng der!

For en opplevelse[:o]

Vi får arrangere treff hos meg da, ettersom så mange kommer ned hit i sommer[:D]

Skal prøve Lalandia i år vi også, men har også blitt anbefalt masse litt mindre steder som ikke er så full av folk, men like fint for barna.

ORIGINAL: Gæmmis

Vi får arrangere treff hos meg da, ettersom så mange kommer ned hit i sommer[:D]

Skal prøve Lalandia i år vi også, men har også blitt anbefalt masse litt mindre steder som ikke er så full av folk, men like fint for barna.

Var en grunn til at vi var der nå, og ikke i fellesferien [;)]

VI var der fra onsdag til søndag, og torsdagen var vi i Legoland, og fredagen i badeland, og nesten ingen køer noen steder! Kom fort frem i de karusellene og rutsjebanene man skulle ta!

Men, så dro vi en liten tur i badelandet også på lørdagen, og DEN lange køa til alle skliene og fullt i bassengene! Så gikk vi forbi Legoland og man kunne nesten gange med 5 antall personer som man kunne se inne der i forhold til når vi var der!

Så alt i alt så var vi heldig med valg av dager på de forskjellige aktivitetene, og tiden på sommeren å reise [:)]

ORIGINAL: Gæmmis

Var en grunn til at vi var der nå, og ikke i fellesferien [;)]

VI var der fra onsdag til søndag, og torsdagen var vi i Legoland, og fredagen i badeland, og nesten ingen køer noen steder! Kom fort frem i de karusellene og rutsjebanene man skulle ta!

Men, så dro vi en liten tur i badelandet også på lørdagen, og DEN lange køa til alle skliene og fullt i bassengene! Så gikk vi forbi Legoland og man kunne nesten gange med 5 antall personer som man kunne se inne der i forhold til når vi var der!

Så alt i alt så var vi heldig med valg av dager på de forskjellige aktivitetene, og tiden på sommeren å reise [:)]

Ja, jeg tror absolutt det er smart å ta det utenfor fellesferien, og at man skal benytte seg av den anledningen før de starter på skolen[:)] En annen fordel er jo at det ikke er smeltevarmt enda, bare behagelig varmt. Tenk deg Legoland i 30 grader i fellesferien da... *grøss*

I badelandet selger de badebleier fra 3-6 og 7-12 kilo

Ååå så digg[:)][:)] det er nå jeg kan angre på at jeg ikke har trent mer i det siste, haha[8D][;)] men jeg har i det minste fått solt meg masse sånn at de verste strekkmerkene ikke er så synlige lenger, det hjelper litt[8D]

PØH!! Du er så fin atte!! Ingenting å være flau over du!!! [:D]

Var sinnsykt varmt inne i det der badelanet når man ikke skulle bade, vet ikke om dere har tenkt å bade med Vilde?
Er MYE mindre klor i det vannet der enn i vanlige basseng, så selv Patrick med atopisk eksem kunne bade, og han fikk ingen værre utslett etterpÅ! Ååå som han koste seg i vannet! Helt herlig barnebasseng der!

Uh, er det nå jeg skal si takk? [:)] *se en annen vei og plystre litt* [;)]
Jeg er faktisk litt usikker på å bade med henne, for vi har jo aldri gjort det før! Men det hadde jo vært veldig gøy da!! [:)][:)]  Hun elsker jo å bade![:)] Det eneste dumme, er at jeg tror hun veier for lite til å passe de der badebleiene, haha[:)][:)]

Back
Topp