Danmarks ferie

mizzsh

Forelsket i forumet
Hei!=) Var det ikke noen som hadde noen forslag om hvor i danmark det var fint å dra på ferie?..

Når hadde dere tenkt å dra da? Og hvilken type ferie? (Sommerhus? By? Forlystelsespark?)[:D]

det blir neste sommer=) men tenkte å være litt tidlig ute.. kan tenke meg og finne på litt forskjellig ja=) Har vært i lalandia når jeg var lita, men veldig langt å kjøre ..

ORIGINAL: *Bethina*

Vi skal til Bork Havn neste sommer [:D]

Vært der en gang før, og vi trivdes godt[:)]

Hvordan er det med vind og sånt der da?.. de vi skl reise med kunne tenke seg å slippe mye vind.. hehe

ORIGINAL: mizzsh

Hvordan er det med vind og sånt der da?.. de vi skl reise med kunne tenke seg å slippe mye vind.. hehe
Skulle dere ikke til Danmark da??? [:D][:D] Er jo for det meste alltid vind der... [:D]

ORIGINAL: lisemo

ORIGINAL: mizzsh

Skulle dere ikke til Danmark da??? [:D][:D] Er jo for det meste alltid vind der... [:D]

Hehe.. ja jeg blir litt oppgitt her.. var vi som ble spurt om vi ble med.. men det var høye kriterier for dissa hyttene.. så vet ikke om der blir noe.. hehe.. men har ikke du tipsa om noe om danmark før? steder?

nordylland. lønstrup er det kjempe koselig.[:)]

ORIGINAL: MorTilSanderOgVetle

nordylland. lønstrup er det kjempe koselig.[:)]
Denne henger jeg meg med på! [:)] Var der nå i sommer, og vi bodde litt uttafor både Lønstrup og Hirtshals, på et ated som het Tornby strand, men er jo så korte avstander, så gjør ikke noe! Er vel der vi ender opp til neste sommer også, for å si det sånn, ga mersmak!! [:)] Vi leide hus gjennom Dancenter, men gjør nok ikke det til året. Fant noen som leide ut i litt mindre omfang, og til bedre priser! Skal finne nettadressa jeg! [:)]

www.tornby-strand.dk [:)]

Back
Topp