Danmark

Orly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2016
Ser jevnlig tråder om Sverige, så må spør om danmark.
Er det noe som er spesielt billig og lurt å handle med seg derfra, til barn og forsåvidt voksne og? :)
Bør vi ha med oss grøt og mme hjemmefra, eller er det vel så greit å handle der?

Jeg syns noen klær er billigere :p pomp deluxe, weath og miniature... Bedre utvalg og...

Foruten kvota så aner jeg ikke hva du kan kjøpe av spiselige ting desverre :(

Wheat og mini a ture handler jeg alltid der. Og hummel :) men sånn generellt er alt dyrt der nå for den danske krona er så høy

Grøt og mme er akkurat som hjemme.

Vi var i Danmark nå i sommer.
Nå så ikke jeg så mye på MME, men det var mindre utvalg av grøt og den var dyrere enn i Norge i de butikkene vi var innom så hadde tatt med.
Bleier er også ekstremt dyrt der (vel, det er egentlig feil, det er i Norge bleier er ekstremt billig i forhold til resten av verden), så det anbefaler jeg å ta med

Er ikke så veldig mye billigere i Danmark enn i Norge. Annet enn vanlige matvarer, da... Så jeg hadde tatt med det jeg trengte til baby, og passet litt på lommeboken ellers :p kjæresten er dansk, så vi er der endel.

Der vi var var det litt billigere for grøt og mme. Men dårlig utvalg. De har litt annen beholder til nan som vi fyller over på nå. Syntes den var kjempe smart og får ikke kjøpt sånn i Norge. Men vi tok en biltur så var innom Sverige på vei hjem og husker ikke helt eksakt hva vi betalte hvor. Men har dere tenkt på en fest senere i år eller noe sånt så er alkohol utrolig billig. Men husk at den danske kronen er sterkere enn den norske så alt er dyrere enn det står. Bleier er billigst i Norge og klær blir det samme. Var det mest for barna så ble lite shopping på oss. Var i 4 parker for barna i stedet.

Takk for svar. :) da tar vi med oss det meste av mat til minstemann, og stopper heller en tur innom bilka på vei hjem. :)

Back
Topp