Danmark

FrøkenFrustrert

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2017
Hei dere som har vært i dk for IVF. Jeg lurer på hvordan dere fant klinikken dere ville bruke? Hvordan får dere tak i all info om forsøkene dere for å sende videre til andre klinikker? Har lyst å sende all info for å høre hva andre kan gjøre annerledes. Og vet dere om de tar feriestengt på sommeren? :)

Hei dere som har vært i dk for IVF. Jeg lurer på hvordan dere fant klinikken dere ville bruke? Hvordan får dere tak i all info om forsøkene dere for å sende videre til andre klinikker? Har lyst å sende all info for å høre hva andre kan gjøre annerledes. Og vet dere om de tar feriestengt på sommeren? :)

Jeg søkte litt på nett og så hvilke folk hadde god erfaring med. Også så jeg på hva som var lettest for oss å reise til. Maigaard vs København? Tenkte også på hva det var jeg ville ha hjelp med. Vi har dårlig sædkvalitet og lite mengde sædceller. Ellers er alt bra. Legene mente vi skulle lykkes med å få barn ved prøverør, men fordi var unge 23 og 24 og fordi vi ikke hadde prøvd på egen hånd i ett år ennå tok det lang tid før vi kom inn i systemet. Da ville vi heller prøve privat. Vi landet på Stork klinikk i Køben fordi vi hadde planer om en tur tid uansett :) Den ligger sentralt til midt i sentrum. Kort ventetid. De er svært imøtekommende og hyggelige. Og hjelper deg godt! Vi lyktes på første forsøk.
Denne gangen utførte vi ivf på ivfklinikken i Oslo. Merker stor forskjell på omsorgen og hvordan man blir tatt imot.

Vi brukte Danfert i København. Fant på nettet.
Under behandlingen skannet alt info de trengte og sendte via mail.
Det står på nettsiden hvor lenge dem er stengt på sommeren.

Back
Topp