Danmark

Mirakel84

Flørter med forumet
Hei!
Vi har nå hatt våre forsøk her i Norge. Tilsammen 6 forsøk, uten hell. Har begynt å tenke mer og mer på Danmark. Er det noen som har erfaring derfra? Hvordan går man fram? Gjennom fastlege eller tar man kontakt selv? Hvilken klinikk anbefales? Spørsmålene er mange... Håper noen med erfaringer vil dele med meg. Takknemlig for svar. ❤️

Hei. Jeg går til Storkklinikken i København. Skal ha mitt første IVF forsøk nå snart. De er veldig hyggelige og hjelpsomme, og lokalene er trivelige. Ta en titt på hjemmesiden http://www.storkklinik.dk

Ellers har jeg hørt at den andre klinikken i København er noe billigere. Vet ikke om det stemmer.

Ok! Jeg er der nå men om de siste frys ikke fester seg den mnd her er det rett tilbake til medicus! Syns oppfølgingen er mye bedre der og de prøver mer føler jeg! Og bedre på medisinering

Vi var hos Maigaard i Århus. Du kontakter dem direkte selv. Veldig fornøyd men sammenligner med Ullevål og det var helt forjævlig! Endte opp med masse blod alle gangene, vondt og elendighet. Hos Maigaard var de forsiktige og fine.
Fant en fin gynekolog i nærheten som fulgte opp alle kontroller og skrev ut resept på medisin.

Så dro vi til Spania og Marques i Barcelona. Dét stedet vil jeg anbefale til alle!! Profesjonelle og rent og pent. En drøm! Så ble vi gravide også. Riktignok med eggdonasjon...

Vi tilhører Maigaard, og er veldig fornøyde - men fremdeles ikke gravide.. Mulig det må bli eggdonasjon her også.

Vi tilhører Maigaard, og er veldig fornøyde - men fremdeles ikke gravide.. Mulig det må bli eggdonasjon her også.

Vet at eggdonasjon er et vanskelig valg for mange, men vi hadde 6 ICSI-forsøk bak oss med egne egg + div pergotime-sykluser og IVF-medisiner i normal syklus. Alle uten hell.
Når vi endelig tok "mot" til oss og landet på eggdonasjon - og faktisk ble gravide på første forsøk - er det lett å tenke: vi burde dratt dit før!
Det tok oss 5 år å bli gravide. Jeg er 42 nå... Nå er vi 10 uker på vei og krysser fingre og tær for at det går.
Vi fikk også to fine egg på frys (valgte å bare sette inn ett egg, siden vi har adoptert et barn i mellomtiden), og kjøpte oss tre fersk-forsøk + evt frys. Så skulle det ikke gå denne gangen, er sjansen rimelig stor for å få barn vha Marques. Send gjerne melding om du lurer på mer. Jeg svarer villig. :-)

Back
Topp