Danmark-ferietips?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linn
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Linn

Guest
Noen som har noen gode anbefalinger om hvor man bør reise hen i Danmark.

Jeg har hørt at på Østsiden er det bedre bademuligheter siden det blåser mindre der, og mindre strømmer i vannet. Men om dette stemmer vet jeg ikke.

Så hvor vil dere anbefale å reise hen i Danmark? Og hvorfor?
Det kan være "skjulte skatter" (slik som den "nedsnødde" kirken (nedsnødd av sand), førnøyelsesparker, badeplasser, fiskeplasser, shoppingmuligheter.. =)

Randers Regnskov er en av de bedre opplevelsene jeg har hatt, vet ikke helt om man kan kalle det dyrepark, men er jo en del dyr der + planter og klima. Utrolig stilig, vi var der i slutten av august, dvs ikke så mye folk.

Randers Regnskov er en av de bedre opplevelsene jeg har hatt, vet ikke helt om man kan kalle det dyrepark, men er jo en del dyr der + planter og klima. Utrolig stilig, vi var der i slutten av august, dvs ikke så mye folk.
Hadde jeg også tenkt å skrive:-) flott utflukt om man får en regnværsdag!

Ellers synes jeg skagen og grenen er et must. Gutta mine elsker å være der, veldig fascinerende. Spesielt verdt en tur i solnedgang!

Odense er en litt kjedelig by så der hadde jeg ikke dratt med unger igjen. Men Billund er et greit sted. Mye i nærhete. Som er verst for barna

Marielyst har jeg vært flere ganger:) Strand så langt øye kan se, kort vei til familie/fornøyelsesparker, go-kart, bowling og badeland. Det er et lite tettsted, men du får det du trenger der da, matbutikker, bakeri og resturanter:) eller så er det en koselig liten by bare 10 min unna med bil:)

Prinsesse juli 13

Ebeltoft! Definitivt.. I år skal vi til Enø. En liten øy utenfor Næstved. Ett stort feriesenter.

Sent from my iPad using BV Forum

Noen som har noen gode anbefalinger om hvor man bør reise hen i Danmark.

Jeg har hørt at på Østsiden er det bedre bademuligheter siden det blåser mindre der, og mindre strømmer i vannet. Men om dette stemmer vet jeg ikke.

Så hvor vil dere anbefale å reise hen i Danmark? Og hvorfor?
Det kan være "skjulte skatter" (slik som den "nedsnødde" kirken (nedsnødd av sand), førnøyelsesparker, badeplasser, fiskeplasser, shoppingmuligheter.. =)
Den tilsannede kirke ja... fantastisk... den er vel helt borte nå? Har ikke vært der på typ 10 år..

Back
Topp