Daniella R. Ueland?

Grete71

Forumet er livet
Finnes det noen som heter det her?

Jeg har fått julekort til deg... [8|] Og tror at jeg tidligere har fått fødselsboken fra Babyverden i samme navn, til vår adresse... Men jeg trodde ikke at noen som heter dèt har bodd her...[8|] Men vi leier bare, så jeg vet jo ikke sikkert... [:)]

Dytt!

Du kan jo søke henne opp på gulsider og se hvilken adresse hun er registrert med [:)]

Har gjort det, og hun er registrert med VÅR adresse.. [8|][8D] Men postbudet KAN jo se at det navnet IKKE står på postkassen vår.... [8|][8D] Så nå har jeg sendt mail til posten...

Rare greier..

ORIGINAL: Grete71

Har gjort det, og hun er registrert med VÅR adresse.. [8|][8D] Men postbudet KAN jo se at det navnet IKKE står på postkassen vår.... [8|][8D] Så nå har jeg sendt mail til posten...

Rare greier..

Oi ja da blir det værre [:D] Håper du finner utav det!

Kan du ikke bare ringe henne?

i og med du har fått julekort til henne så må det jo være en reel person...

for jeg ble innmeldt i en mengde bokklubber osv med ett barn som aldri har vært mitt barn. og det var på min adresse, men også med mitt navn. så der var det noen som har hatt det utrolig morro. var ett stress å få avbestil alt de hadde bestilt til meg... [:@][:@]

om ho kun finnes på din adresse, så har jeg nok ingen gode råd uten å håpe på at ho er her inne og leser. krysser fingrene for det[:D]

(men folkeregisteret skal jo ha hennes nåværende adresse)

ORIGINAL: Prinsessa i tårnet

Kan du ikke bare ringe henne?

Joda, eller bare drite i det.... [;)] Er jo EGENTLIG ikke mitt problem.... [8D]

ORIGINAL: tittilotta

i og med du har fått julekort til henne så må det jo være en reel person...

for jeg ble innmeldt i en mengde bokklubber osv med ett barn som aldri har vært mitt barn. og det var på min adresse, men også med mitt navn. så der var det noen som har hatt det utrolig morro. var ett stress å få avbestil alt de hadde bestilt til meg... [:@][:@]

om ho kun finnes på din adresse, så har jeg nok ingen gode råd uten å håpe på at ho er her inne og leser. krysser fingrene for det[:D]

(men folkeregisteret skal jo ha hennes nåværende adresse)

Ja for jeg TROR det var samme navnet som kom med Fødselsboken herfra, og dermed så kan det jo være hun er medlem her.

google navnet så finner du litt info [;)]

Back
Topp