Dampvaskegreier?Er det noe tess?

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Lurer på om noen av dere har sånn dampmaskin som vasker gulv/vegger og vinduer? Er det så bra som det høres ut som?Og enkelt?

Hva kostet den?

Vi har denne.
Jeg har ikke fått prøvd den enda, for mannen har kapret den, så her er bad og kjøkken rent ! Supert på fliser, fuger og vinduer, vi er veldig fornøyde.
Kjøpte med en del ekstrautstyr, så det ble vel 2.500 tilsammen :)

Jeg har en sånn dampmaskin. Oppskrytte greier:-( tunvint å dra med seg ,blir heller ikke så rent og fint etter den sunes jeg . Myyye bedre å vaske med vann/ vaskemidler og micro fille:-) men det er meg da, muli jeg er litt sær:-D prisen aner jeg ikke for jeg fikk den i gave.

Jeg har to sånne. En håndholdt og en litt større til gulv. De blir ikke mye brukt, blir liksom litt for tungvindt å dra fram. Men på fugene mellom flisene på badet og dusjkabinettet er den minste super. Kjøpte den for et par 100 lapper på biltema :)

Vi fikk en til gulv for 2 år siden, og ja..... den har vært brukt 1 gang, så det sier vel min mening om den :)

har en fra kärcher, kosta vel ca 1400 på jernia..
Bruker den på flisgulv i gang, og på begge badene... syns den er super jeg :)
Mye lettere enn å stå og skrubbe dusjkabinettet.. vi har tregulv så jeg kan ikke bruke den der, men vet at onkelen min bruker den på sin lakka parkett - bruker bare en ekstra klut for å dempe varmen :)

Ønsker meg en håndholdt til vinduene, men den vi har kan fint brukes til det også - man får kjøpt et eget munnstykke til det fornålet...
Vi brukte den også som tapetfjerner når vi pusset opp nå.. :)

Back
Topp