Dampstøvsuger

Juble

Forumet er livet
jentene i juni13
Noen som har erfaring med damp støvsugere ? Ser på tv shop , en som heter little yellow , lurer på om den virker som de sier ?

Dampstøvsuger har jeg aldri hørt om...
Er det dampvasker du mener, så har jeg erfaring. Jeg har en fra tvins, men tror disse er ganske like i bruk, uten at jeg har sjekket tv shop sin.
På generell basis kan jeg anbefale dampvaskere på det varmeste. Den rengjør helt fantastisk, og kommer til mange steder du ikke kommer til ellers.
Du må bare være obs på at du bruker den på overflater som tåler vann og varme. Jeg går etter med en tørr klut med en gang på litt mer "sårbare" flater.

Takk , er nok dampvasker jeg mener ja. Tar den flekker i tepper ?

Den kan løse opp flekken, men siden den ikke har en oppsugingsdel så må du evnt ta den med tørkepapir/trekkpapir.
Kommer jo litt an på hva slags flekk det er. Er det flekkfjerning eller tepperensing du vurderer hadde jeg først kjøpt en tepperensespray, den sprayer du på teppet, ( skumliknende) skrubber litt, lar den tørke helt opp og støvsuger med vanlig støvsuger etterpå. Går ikke det, så hadde jeg leid en tepperenser.

Vi var så lure å legge teppe i tv stua da vi pusset opp , det har blitt endel søl etterhvert som vi ble slappere med regelen ingen mat og drikke der.. Det er vel mest en tepperenser jeg trenger da. Takk for svar :)

Bare hyggelig. Tepper er ikke barebare alltid. :).

Men, jeg anbefaler allikevel dampvasker for andre overflater, og særlig bad. Og kjøkken. Jeg er frelst. ;)

Ja, uten problemer! Jeg har t.o.m. Brukt den på skapdørene( lakket treverk ) på kjøkkenet ( fett) og på laminerte flater. Bare er forsiktig, og tørker opp med en gang. T.o.m, i kjøleskapet har jeg brukt den. " møkka" bare skvetter unna!

Den har jeg faktisk sett på tidligere , noen som sa de solgte den på jula , men jeg fant ikke.

Back
Topp