Hvor lenge damper dere? Husker aldri fra år til år og står så mye forskjellig på nettet.. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri hørt om3 timer, til kjøttet slipper. Så 10 min på rist i ovnen.
Her legger vi potetene i bunnen (istedenfor rist eller bjørkepinner) og koker i 50/50 vann og øl. Saltet fra kjøttet sammen med ølet gjør at potetene ikke går i oppløsning og gir verdens beste smak. Finnes ikke bedre poteter![]()
Hellstrøms "oppskrift"!Aldri hørt om![]()
3 timer, til kjøttet slipper. Så 10 min på rist i ovnen.
Her legger vi potetene i bunnen (istedenfor rist eller bjørkepinner) og koker i 50/50 vann og øl. Saltet fra kjøttet sammen med ølet gjør at potetene ikke går i oppløsning og gir verdens beste smak. Finnes ikke bedre poteter![]()
De har eg aldrig hørt talas om. De må prøvas noen gang3 timer, til kjøttet slipper. Så 10 min på rist i ovnen.
3 timer, til kjøttet slipper. Så 10 min på rist i ovnen.

Med eller uten skall du dampet med da?Det må prøves! Har dampet på potet en gang, men da ble potetene omtrent mos![]()
Dette må nok prøves ut i løpet av julen. Er det ringerikspoteter eller mandelpoteter du bruker da?3 timer, til kjøttet slipper. Så 10 min på rist i ovnen.
MandelpoteterDette må nok prøves ut i løpet av julen. Er det ringerikspoteter eller mandelpoteter du bruker da?