Damiana herbal supplement

mamma.til.to.<3

Stolt tobarnsmamma <3
Februar 2014 - Skjult forum
Noen her som har brukt eller bruker Damiana nå for å øke sjansene for å bli gravide?

Hvor lenge skal man ta de kapslene? Helt frem til positiv test/TR eller frem til EL?

Det sto liksom ingenting på boksen, å har ikke funnet noe på nett enda heller :-S

Dette kopierte jeg og lagret for noen måneder siden :P

2x2 tabl Damiana fra TR til pos EL-test, så slutte med de, da kommer EL dagen etter el dagen etter det..

altså to tabletter to ganger om dagen? Doseringen på boksen står 2tabletter daglig.

Men jeg tester ikke etter EL og har ustabil syklus, så aner jo ikke når el er :-P

Ja, 2 tabletter 2 ganger om dagen :) Det er det jeg har lest flere steder hvertfall, men har ikke prøvd det selv.

hehe okeii :-)
Men gjør det noe om man tar det lengre enn EL? ødelegger man for noe da eller?

Det vet jeg faktisk ikke :/

Jah, jeg tok damiana i 2 hele sykluser, begynte på de i mai. Altså tom etter el (da testet jeg ikke etter el) og det endte opp med at jeg blødde så og si hele sommeren.. hadde første gang en syklus på 22 dager (pleier å ha 29-32) blødde noen dager, sluttet en uke for så å blø i 3 uker. holdt opp i to uker tror jeg for så å blø igjen i hvertfall 14 dager osv osv..

Jah, jeg tok damiana i 2 hele sykluser, begynte på de i mai. Altså tom etter el (da testet jeg ikke etter el) og det endte opp med at jeg blødde så og si hele sommeren.. hadde første gang en syklus på 22 dager (pleier å ha 29-32) blødde noen dager, sluttet en uke for så å blø i 3 uker. holdt opp i to uker tror jeg for så å blø igjen i hvertfall 14 dager osv osv..

Oii :-S skal ikke ta de etter EL i hvertfall da :-S

Jeg som hater å blø 5 dager i mnd hadde ikke taklet å blø så mye nei.. huff..

Back
Topp