Damer på 90 kg kan også være smashing!

~Rosa~

Betatt av forumet
Heisann dere... Jeg må ærlig inrømme at depresjonen tok overhånd igjen i sommer og jeg ga opp med slankingen. Som følge av det er jeg nå 89-90 kg (kommer litt an på vekten og dagen).
Nå er jeg mye bedre til sinns, og jobber med å endre litt på kostholdet. Jeg lar nå bare ting ta sin tid denne gangen. Ingen hyper-slanking. Men takk til alle dere som oppmuntret og støttet meg her tidligere i år!!!

Når det er sagt, har jeg bestemt meg for å gjøre det beste ut av situasjonen og bare forsøke å føle meg bra i min egen kropp selv om jeg helst ønsker mine 30 kg vekk.

Jeg har bestemt meg, jeg er vakker. Smashing faktisk!!!
[:D] (Halsen skjuler dobbelthaken, et godt vintertips).

Jeg vet ikke om du kanskje skrev feil?[8|]

Du ser IKKE ut som du veier 89/90 kilo?
Er det sant?

FLOTT!

Tror vekta di er feil??[;)] Men sinnsyk fin var du uansett!!

syns du er kjempe fin! ikke stress med de kiloene det kan være litt for mange av. det er bare ett tall! tenk heller på at du skal være sunn å frisk å trene for dit eget velvære :) du er smashing jo! :D

Trist og lese at du har hatt det tøft igjen.[&o]

MEN DU SER JO HELT SMASHING UT...

Du bærer kiloene dine godt, er selv 35 kilo overvektig og HATER kroppen min, men med lavkarbo så kryper jeg nedover.
Tross stoffskiftet mitt som jeg har slitt med veldig lenge.

Syns ikke du skal stresse med vekta di jeg når du ser så vakker ut, men jeg vet jo selv at samme hva alle andre sier,
Er jo du som går i den kroppen og som vanntrives med den.

STOR VARM TRØSTENDE KLEM[:)][:)]

ORIGINAL: Blåndi

Er det sant?

Det er helt sant, og jeg ser ikke sånn ut når jeg kler meg feil... [;)]

Klærne er i XL og buksene str. 48 og var litt trange å få på nå...
Så jeg er stor nok til at jeg føler meg ikke bra med meg selv. Vil gjerne gå på HM og kjøpe noe i "bare" L eller str 42...

Takk for utrolig søte ord jenter [:)]
Jeg er ca 1.70 cm, og jeg er ikke alltid like smashing som på det bildet der, det er derfor tittelen min er "damer på 90 kg KAN også være..." fordi kler jeg meg i feil klær ser jeg 10 kg kjukkere ut med en gang, Det hjelper også stort at dere ikke ser halsen min på bildet. Har funnet ut at ved å bruke en sånn hals (skal ha meg en til) så føler jeg meg mye bedre med en gang... ikke alltid så mye som skal til.

[;)].

Wow..du ser smashing ut.men du ser absolutt ikek ut som en på 90kg nei. 80 kg kanskje

Du er kjempe vakker og bærer kiloene virkelig bra[:)][:)]Det ser ikke ut som du er 90 kg[:)]

ORIGINAL: tipp

Wow..du ser smashing ut.men du ser absolutt ikek ut som en på 90kg nei. 80 kg kanskje

Du er jo flott! Også er du utrolig søt [:)]

Jeg er også 1.70 og veide 84 i januar. Har gått ned 20 kg, og folk ser jo det veldig godt. Samtidig tror de ikke på at jeg veide "sååå mye". Så ja, vekta er bare et tall!
Så lenge du kan leve med kroppen din, og trives med den. Evnt. klarer å kle deg etter kroppen og er fornøyd med det, så er det jo faktisk ikke noe å stresse med!!

ORIGINAL: Filosofina

ORIGINAL: Blåndi

Er det sant?

Det er helt sant, og jeg ser ikke sånn ut når jeg kler meg feil... [;)]

Klærne er i XL og buksene str. 48 og var litt trange å få på nå...
Så jeg er stor nok til at jeg føler meg ikke bra med meg selv. Vil gjerne gå på HM og kjøpe noe i "bare" L eller str 42...

Helt utrolig!
Det skulle man ikke tro..
Du er KJEMPEFIN! [:)][:)]

Back
Topp