Damer ! Når ska jeg ta tidlig ul? hjelp!?

Nå fikk jeg brev fra sykehuset om at jeg har fått time 3 juni ! Selvom hu sa på telefon til meg igår at de ikke hadde time før slutten av juni begynnelsen av juli .. hva skjer med sykehuset :p
de som sitter i tlf der er noen jævla rævhøl rett og slett.
snakka akkurat med ei nå. fy fader. har lyst å vri av huet på ho :P

Æsj ass! Hva sa'a te deg?
nei assa... jeg har fått besked om å ringe overlegen på gyn med en gang jeg står med po test i hånda. jeg har jo grua meg veldig da, så ringte ikke før i dag. og jeg sa jeg ville snakke med han overlegen. han har sagt til meg at jeg skal spørre ette rhan og ikke snakke med noen andre.
så sier hun : ja, tror du du har hatt en spontanabort da eller?
nei, men jeg skal henvises videre til ullevåll, så det er viktig at jeg kommer til dere først.
hun : ja, assa, du må ikke tro vi henviser dit for småting.
(du vet jo hva jeg har gått gjennom, så da kan du jo tenke deg jeg fyrte meg opp)

jeg ringer tilbake i morgen. da ringer jeg likegodt føden, så kommer jeg rett til han :P

nei assa... jeg har fått besked om å ringe overlegen på gyn med en gang jeg står med po test i hånda. jeg har jo grua meg veldig da, så ringte ikke før i dag. og jeg sa jeg ville snakke med han overlegen. han har sagt til meg at jeg skal spørre ette rhan og ikke snakke med noen andre.
så sier hun : ja, tror du du har hatt en spontanabort da eller?
nei, men jeg skal henvises videre til ullevåll, så det er viktig at jeg kommer til dere først.
hun : ja, assa, du må ikke tro vi henviser dit for småting.
(du vet jo hva jeg har gått gjennom, så da kan du jo tenke deg jeg fyrte meg opp)

jeg ringer tilbake i morgen. da ringer jeg likegodt føden, så kommer jeg rett til han :p
Hahah hvem er hu til å bestemme at det du kommer med er småting :P jeg blir så oppgitt over folk asså !

Hahah hvem er hu til å bestemme at det du kommer med er småting :p jeg blir så oppgitt over folk asså !
ikke sant?? hun kunne jo for svarte ikke se journalen min. jeg ble lynende forbanna og sa at jeg skal til fostergenetikk.så det er ikke småting.
og hva sier hun da? : ja, har du hatt en MA da eller?
assa.....

Back
Topp