"Dameartikler"

Dramadama

Gift med forumet
Lar dere "dameartikler" som canesten, (brukte) bind/tamponger, krem mot analkløe, piller for forstoppelse og diarè, lactal (mot illeluktende utflod) ligge og slenge over hele badet?

Hva synes mannen deres i så fall om det, eller bryr han seg ikke?

Har tenkt på det mange ganger når jeg er på badet til diverse venninner, der ligger sånt åpent :P

uåpnede bind/tamponger, og piller mot dårlig mage er jeg ikke så sjenert over, men om jeg hadde brukt kremer i høna og ræva for det ene og det andre, hadde jeg nok gjemt det litt unna tror jeg :b

Brukte bind ligger da ikke og slenger! Det blir da kastet på forsvarlig vis. Og skulle jeg ha hatt noe trøbbel i den nedre regionen så hadde jo gubben visst om det og ikke blitt sjokkert over en salvetube i skapet. 

Hehe. Jeg gjemmer unna litt:P
Liker ikke at han skal tenke: "Oj, sopp ja!! Da holder vi oss unna hu ei ukes tid!"  :P

Det eneste som ligger åpent er vel sånne stikkpiller mot kvalme :P  Og ubrukte tamponger og bind da, det er lissom ikke no stress ;)

Brukte tamponger osv. kastes i søpla med en gang. Om jeg har diverse kremer o.l. skjuler jeg ikke det for sambo, men legger det inni skapet på badet fordi jeg har ikke noe behov for at alle gjester som låner badet vårt også skal se dem .. ;)

Back
Topp