Dame med skjegg - hot or not?

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Jeg er ikke så veldig fan av Putin og hans anti-homo politikk, så jeg synes det er veldig kult at en dame med skjegg vant Eurovision! Det er jo homopropaganda på sitt beste!

I tillegg er jeg veldig for at folk kan se ut akkurat som de vil og flytte litt grenser for hva vi anser som normalt. De plager jo ingen! Om sangen var den beste er en annen historie:D

Så da spør jeg: dame med skjegg - hot or not?

Jeg synes alle bør få være den de ønsker å være, om det er transseksuell, homofil, bifil, heterofil eller noe annet, jeg synes at alle bør kunne respektere det i stedet for å prøve å rakke ned på de som tør å være seg selv.
Om dame med skjegg er hot or not, kan jeg jo ikke svare på, fordi jeg vet egentlig ikke hva det betyr. Jeg er hetero og synes jenter er hot uten skjegg, men en mann som vil være jente kan sikkert være hot med skjegg. Jeg synes et menneske, dame eller mann, er hot når det er seg selv 100%.

Det er kult at en transe vant grand prix, og digger folk som er seg selv og går mot strømmen!!:) Go go go!!

Skjegg er dog ikke så kult at jeg vurderer anlegge selv;):P

Det er kult at en transe vant grand prix, og digger folk som er seg selv og går mot strømmen!!:) Go go go!!

Skjegg er dog ikke så kult at jeg vurderer anlegge selv;):p
Da må jeg jo spørre: kunna du anlagt skjegg om du ville det? :p

Aller først tenkte jeg " å, kjære vene", men det var fordi jeg aldri hadde sett det før. Det gjør meg ingenting at h*n har skjegg.

Sent from my iPhone using BV Forum

Dame med skjegg er for meg NOT! Men har ingenting i mot noen seksuelle legninger eller transseksuelle mennesker, og syns det er flott at de får komme frem i samfunnet på den måten : )

Syntes det er fantastisk så hot for min del! Applaus for mangfoldet!!!!!

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Eg trur nok ikkje søstrene mine eller mamma ville vore hot med skjegg... Ein mann med skjegg og sminke kan derimot vere veldig hot.

Men så synest eg generelt sett at menneske med både feminine og maskuline trekk er pene (eller hot, om det var ordet vi skulle bruke i dag), og er veldig for at menn må kunne bruke sminke om dei skulle ønske det.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Mente mest om detr synes det er kult altså! Ikke om det er sexy, hehe. For det ser jo litt uvant ut, det tror de fleste kan si!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Mente mest om detr synes det er kult altså! Ikke om det er sexy, hehe. For det ser jo litt uvant ut, det tror de fleste kan si!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Sure! Kjempekult!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Til vanlig - not!

Men hun/han fra Eurovision er bare råtøff, så der synes jeg det er stilig!

Veldig forvirrende. Men ganske sporty gjort. Så jeg sier hot. Stilig at han tør være seg selv akkurat som han vil. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Nei de syns eg ikkje. Oki att h*n vant Eurovision men. Nei ikkje pent i de hela tatt

Jeg syns Ikkje skjegg er hot på en dame. Helt ærlig så syns jeg det var litt ubehagelig å se på. Jeg har både venner og bekjente som er homofile eller er usikre på sin legning. Jeg har ikke noe problemer med det. Men må si jeg ble litt forstyrret av det skjegget. Syns at hele showet er tull. Musikalske presentasjoner har mistet fokus.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg personlig syns ikke det er hot nei, men ja til å få være det kjønnet man vil og leve og se ut slik man ønsker. :)

Back
Topp