Dama..er du her ennå?

Mayb31

Elsker forumet
Hvorfor kommer du deg ikke på sykehuset å føder snart?
Hver gang det piper i telefonen min så spretter jeg opp å håper på at nå NÅ er det dama som melder om at fødselen er igang eller noe sånt,men nei....
Vet du ikke at vanlig termin er 40 uker ?[:D]

Vel uansett kjære deg så håper jeg at du snart får komme deg avgårde, hva sier jordmor da?
Noe håp om igangsetting?

Hei hei, her er jeg...enda [&o].
Ja, jeg vet jo godt at det er 40 uker+2 dager, men det lille (ehh, store..vokser jo så fort nå) knøttet i magen vet det tydeligvis ikke [&:]. [:D]
Skal på kontroll på fredag (og på akupunktur for 4.gang imorgen), og legen ønsker visst å dra i den hinnen (foster/livmor-hinnen) for å se om det blir noe action [&:].. Jeg har prøvd å unngått det hinne-styret 2 ganger mens jeg har vært på kontroll i det siste, men på fredag skulle hun visst prøve. Og jeg vil IKKE bli dratt der nede [:'(], så nå er det siste innspurt for å slippe unna. Hvis ikke setter de igang enten i helga eller på mandag [&:] [&o].. Og jeg vil få ganske svake rie-fremkallende tabletter pga at jeg hadde keisersnitt sist gang. Da må de være litt forsiktige, hvilket kan føre til at jeg må ta enda et keisersnitt dersom tablettene blir for svake og det går for tregt [:(].
*Kryss fingrene for at noe skjer FØR fredag*

Melder deg jo så fort jeg er i gang eller ungen har ploppet ut [:)]

Ok, LYKKE TIL også håper jeg du slipper å bli "dradd i hinna", det høres ikke noe spesiellt godt ut!!!

[:D] [:D]..
Jeg har hatt et fint svangerskap og følt meg spretten helt til termin.
Men føler jeg har klaget endel de siste 9 dagene [:D]
For nå føles det tungt å være meg og hver gang ungen snur på hodet eller hikker, føles det ut som h*n skal dette ut [:D]
Men det er morsomt når h*n "vinker" da [:D]
Kiler på begge sidene ved lysken. "Tittei, snart kommer jeg" [8D] [:D]

syns du er flink dama [:D] hvis det hadde vært meg så hadde jeg vel gått på veggen for lenge siden [&o]
så jeg ville bare si at håper for din del at babyen kommer ut i natt  eller noe[;)]
sender mange føde vibber til deg [:D] lykketil [:)]

Back
Topp