Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om du skal ha orginal garnet så er det VipeVar det ikke noen her som hadde prøvd seg på dalekjole? Fant oppskrift på nett, men hva type garn brukes til denne?
Har enda flere spm hvis det er noen her som har laget den.. :-D
Aldri brukt det før nå. Er greit å bruke, men deler seg litt. Er også litt stivt, men det må vel være såpass for at den skal holde seg oppe på kroppen og ikke sige ned. ( Bare en tanke som slo meg nå )Takk meluca! Det var det jeg lurte på. Er vipe godt å jobbe med? Har ikke brukt det før...
Hvilken str var det du laga?Jo eg la ut bilde av min kjole her inne ;-) på den har eg bruka "cotton merino"
Her har de ikke "vipe" fra dale så eg bruker nå muskat garn på min 2.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Den eg la ut var 24 mndHvilken str var det du laga?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Var det vanskelig å regne ut hvor mange masker som skulle legges opp til kanten på skjørtet? Lager til 4 år.Den eg la ut var 24 mnd
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg kjøpte hefte på butikken med alle str i.Hvordan rekner dere ut maser og slikt på større størrelser enn i oppskriften? Jeg fant bare til 24 mnd :-( ville helst hatt til 4år jeg også...
Hmm på str 24 mnd er det 26o masker på nedre bord. På str 36 mnd er 284 masker.. så du øker bare med 24 masker for å få borda større.. aå om du har tøystykke du skal bruke så vet du hvor stort det er, så får du bare lage så mange masker at det dekker brdde bredden på stoffet bare ikke stram for mye ;-)Var det vanskelig å regne ut hvor mange masker som skulle legges opp til kanten på skjørtet? Lager til 4 år.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app