Dalacin Liniment

Fungerer veldig bra her :) Pleide å få digre kviser uten hode, og nå får jeg ikke det lenger. Får jeg kviser så går de bort på kort tid :)

Det fungerte ikke på meg. :(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Følger med her . jeg vil bli kvitt mine :)

Storebror her fikk det da han slet veldig med noen nupper i fjeset
Hudlegen mente det var barnekviser.
Det funka fint på ham, og har det sjelden nå. Nå går de vekk av seg selv, for nå er han flink og ikke klorer på dem... Han hadde masse store sår i ansiktet i en lang periode pga de kvisene.

Har bare gode e:-)rfaringer

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Man må til lege for å få på resept. Jeg har selv nettopp begynt på det,er spent.....

Funket her, MEN jeg brukte tabletter i tillegg så jeg vet jo ikke om det hadde fungert med bare dalacin....

Kjempegod erfaring! Men bruk kun lokalt på hver kvise, ikke på hele områder.

Brukte du det lang tid før du så bedring?:)

Husker ikke riktig. Noen dager den første tiden, men etter at jeg fikk tak i Dalacin så har jeg fått forhindret at det ble ille og de går dermed bort ganske så fort. Deilig! Det er en stor forskjell fra den gangen jeg hadde en kvise som var så stor at den ene delen av haken var ca 5mm lenger ut enn den andre delen!

Hva bruker du i tillegg av produkter da?

Hvem?
Om du mener meg så bruker jeg ingenting. Kun Dalacin om det er nødvendig. En periode brukte jeg en bitteliten tube med noe brunt greier som dekket til, så nesten ut som sånn sminke man bruker for å kamuflere. Den skulle tørke ut kvisen. Men har ikke det behovet lenger :)

Deg ja;) kanskje du kan sende meg privat melding? Får ikke til å gå innpå deg..::

Fikk du kjøpe reseptfritt?? Hvor bor du? Sikker på at det er det samme?
kr.sand! var kansje ikke den samme da men var noe dalacin ettlerant! var en krem med blekemiddel oppi mot kviser og urenheter! Hun på apoteket sa nå vertfall den skulle virke! jeg smører den på på kvelden og vasker det av om morgenen .. noen som vett hvor lang tid det pleier å ta før man ser bedring ? :))

Har lest litt,og lurer på om jeg har fått feil dalacin liniment fra apotek/lege.

Hvordan skal den egentlig være? Hører noen sier den er sterk/lukter godt??!

Den jeg kjøpte heter vsit ikke delacin liniment men delacin AC! så godt mulig den andre er respept belakt ikke vet jeg men den funker vertfall :p

Jeg fikk det under graviditeten fordi det var det eneste man kunne bruke nesten.. Fikk skikkelig masse kviser, og jeg er vant med å ha en kvise i året, men jeg syns det hjalp ganske bra :)

Back
Topp