Dakar lillen!

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Da har lillen fått spysjuka :( dakar lita! Hun har vært sutrete i hele hele dag,og sovet en del,noe jeg trodde var pga en dårlig natt og tenner.. Men hun våkna etter å ha sovet noen timer og sutret og begynte å gråte, da fruen tok henne opp kastet hun opp, skiftet på henne og hun lå som et slagt i hendene mine,rakk nesten ikke sette oss i senga igjen før hun kastet opp igjen. Ny runde med skifting, og bang, ny runde med oppkast :( etterpå sovna ho i armene mine, ho som alltid må bysses og ammes i evigheter før ho sovner... Stakar lita :(

Stakar lita! :( slike ting burde de bittesmå blitt spart for..
Håper hun er i bedre form igjen i morgen!

* æpp'n *

God bedring til lillesnuppa <3 Ikke godt for et mammahjerte når de ikke er i form!

Hadde oppkast her og for ett par uker siden nesten! Da var det samme her, urolig og gråt, så rolig og sovna nesten i armene mine før stelling. Tror det var reaksjon på grøt da!

Bare pass på å få i henne pupp/væske! Ikke enkelt det, men..

❤❤❤

*mobil app*

Ååå :( masse god bedring til lille prinsesse! En stor klem til ccmil, hold ut du er en så god mor :) all hell og lykke deres vei, må dette gå fort over!

Takk! Hun har heldigvis ikke kasta opp noe mer i natt, sovet litt og spist litt :) nå har hun fått feber også :( dette er ikke noe godt for mammahjertet nei! Håper det går fort over!

Takk! Hun har heldigvis ikke kasta opp noe mer i natt, sovet litt og spist litt :) nå har hun fått feber også :( dette er ikke noe godt for mammahjertet nei! Håper det går fort over!
Å nei! Stakkars lille prinsesse:-( ønsker dere riktig god bedring vennen! Uff, er ikke mye et mammahjerte tåler når der gjelder ens barn .

Back
Topp