Dakar lillemor!

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Huff, lille er virkelig ikke i slag i dag! Var helt fin fra morgenen av, men etter klokka ti har hun ikke vært noe særlig! Hun har på de siste fire timene vært våken kanskje en halv time til sammen, og da bare gråter hun... Sikkelig hysterisk gråting!! Har ikke fått henne til å spise noe særlig heller, for når hun får roet seg såpass at hun begynner å spise sovner hun igjen :( dakar lille vennen min!

Stakar lita! Håper hun blir i form igjen snart! :)

* æpp'n *

Uff... En stor kryssedull for at lille kommer til seg selv igjen fort! Og mange gode støtteogtrøsteklemmer til deg :)

God bedring til stakkars lille!

Tusen takk jenter! Det går heldigvis bedre!
Hun som vanligvis sover 1-2 timer på dagtid har i dag sovet godt over fem! Dro innom legevakta en tur da, siden hun i tillegg til skrikinga var slapp og ikke ville spise noe særlig, og siden det var så tydelig at hun hadde vondt! Legen mente at hun pga forkjølelse (snørrer en del) hadde fått tette øreganger og at det ble et trykk som gjorde vondt... Så nå er det nesespray som gjelder, og paracet hvis hun får vondt igjen... Hun har bittelitt feber nå da,så får melk når hun vil! Håper hun sovner snart og får sove godt i natt :)

God morgen:-) hvordan er det med lille prinsessen deres i dag?
god morgen :) så koselig at du spør! Det går mye bedre tror jeg... Hun spiser akkurat nå, har spist to ganger i natt :) hun er rimelig tett i nesa hører jeg, men da hun våkna i sted og jeg våkna lyste det et digert glis ved siden av meg her::) savna det gliset i går, så det var deilig å se! Når hun er ferdig med frokosten nå skal fruen vekkes så de får stå opp og så skal jeg soooove!! :)

Så godt å høre at det går bedre:-)da får vi håpe det fortsetter sånn! Du får sove godt :-) her skal vi stå opp nå å gripe fatt på dagen.

Back
Topp