Snuppa mi på 2 fikk vannkopper på mandag... Hatt høy feber siden ho fikk det. Mellom 39-40 på dagtid og oppi 40,8 på natta(noe jeg syntes er skremmende høyt) Mn mine får høy feber når de er syke... De to siste dagene er kroppene begynt å tørke inn,men ho har bare blitt verre i form... Har nesten ikke spist siden mandag,men har fått i seg drikke,men ikke nok etter min mening... De to siste dagene har bleier såvidt vært fuktige å i dag ligger ho bare på sofaen... Orker ikke grine ei gang.... Bare sover å slapper av...:-/
Ho har sikkert sove 4 timer tilsammen fra ho sto opp kl 0830 i dag...
Rigte legen,men de mente det var vanlig m vannkopper, at feberen kunne vare så lenge... Men prøvde å forklare at d ikke var feberen jeg var skummet over,d var almentilstanden... Hva hadde dere gjort? Sett d Ann eller ringt å purret på.?! Er så usikker... Føler d er noe mer enn bare vannkoppene,men vil jo ikke høres hysterisk ut heller...:-( vanskelig m syke barn!
Ho har sikkert sove 4 timer tilsammen fra ho sto opp kl 0830 i dag...
Rigte legen,men de mente det var vanlig m vannkopper, at feberen kunne vare så lenge... Men prøvde å forklare at d ikke var feberen jeg var skummet over,d var almentilstanden... Hva hadde dere gjort? Sett d Ann eller ringt å purret på.?! Er så usikker... Føler d er noe mer enn bare vannkoppene,men vil jo ikke høres hysterisk ut heller...:-( vanskelig m syke barn!