Dakar lille snuppa mi...

pompi00

Forelsket i forumet
Snuppa mi på 2 fikk vannkopper på mandag... Hatt høy feber siden ho fikk det. Mellom 39-40 på dagtid og oppi 40,8 på natta(noe jeg syntes er skremmende høyt) Mn mine får høy feber når de er syke... De to siste dagene er kroppene begynt å tørke inn,men ho har bare blitt verre i form... Har nesten ikke spist siden mandag,men har fått i seg drikke,men ikke nok etter min mening... De to siste dagene har bleier såvidt vært fuktige å i dag ligger ho bare på sofaen... Orker ikke grine ei gang.... Bare sover å slapper av...:-/
Ho har sikkert sove 4 timer tilsammen fra ho sto opp kl 0830 i dag...
Rigte legen,men de mente det var vanlig m vannkopper, at feberen kunne vare så lenge... Men prøvde å forklare at d ikke var feberen jeg var skummet over,d var almentilstanden... Hva hadde dere gjort? Sett d Ann eller ringt å purret på.?! Er så usikker... Føler d er noe mer enn bare vannkoppene,men vil jo ikke høres hysterisk ut heller...:-( vanskelig m syke barn!

Synes du skal følge intuisjonen din. Om du føler det er noe mer, så stemmer det som regel. Omså bare dra på legevakten og få henne sjekket. Synes også det høres merkelig ut at hun skal være så slapp og "dårlig", om det bare er vannkopper. Er greit det mange ganger følger feber med det, men de pleier da å få i seg mat og drikke fordet...

Jeg ville også dratt til lege om du føler deg usikker. Jeg har selv blitt fortalt av fastlege at det ikke er noe galt med barnet mitt, og 2 timer senere ble det ambulanse rett på sykehus. Mammafølelser er det bedre å få sjekket en ekstra gang. Det kan komme komplikasjoner av vannkopper.

Fikk mast meg opp en tur på legevakta.... Å ho har fått lungebetennelse itilegg drakar! Å legen sa han aldri før hadde sett noen som var så hardt rammet av vannkopper! Enkelte steder på kroppen er d ikke hud igjen! Bare kopper som bygger torn!:-( så vi skulle komme opp igjen t tirsdag å sjekke crp på ny å se at ho har fått riktig medisiner! At den går ned... Å at det ikke er satt seg no infeksjon i noen av koppene! Siden noen av de så ut som om d kanskje ville sette seg betennelse i de!:-(
Ho er ikke helt i form kan man si,men nå fikk vi beskjed om å ta kontakt med den minste lille ting!! Så det gjør meg litt roligere! Vet at de tar d på alvor!! At ikke jeg må mase meg opp igjen!

Så nå er d bare å ta tiden til hjelp å håpe ho blir fort frisk!:-)

Huff! Falt at man av og til må kjempe seg gjennom! Godt dere ble hørt og at hun ble undersøkt! God bedring!

Uffda! Godt du dro på legevakta og fikk sjekka grundig! Masse god bedring til snuppa di :-)

Tusen takk alle sammen!:-)
Ja er galt at man ikke blir hørt alltid,at man må mase seg igjennom for å komme inn! Foreldrene kjenner barna sine best selv!

Back
Topp