Dakal pusen min *med bilde*

[miss]

Forumet er livet
må amputere endel av halen..[&o] Vært til dyrlege med ho i dag[&:]
Eg trur ho klemstra halen sin i vinduet her heime i går, det blåste så heise masse og trur kanskje det kan ha blåst igjen over halen hennas..[:(]
Så ho blødde endel frå halen i går då, så ringte dyrlegevakt-tlf, men dei sa eg kunne vente til i dag. Så då gjorde eg da.
De har barbert delen av halen som var sår, og det er et grusomt sår der..[:(] Og no har eg 5 sprøyter med smertestillande som skal i munnen på pus dei neste 5 dagane, + halv tabl. med antibiotika i 14 dagar morning og kveld framover..[&:]

Å så kjem eg til å gå å vente på tlf frå klinikken om kostnadar rundt amputasjon og så må me vel avtale ei tid for å gjer det..
Sikkert helst innanfor 14 dagar..

Har VERDENS dårligaste samvittighet..[X(]

Her er bildet av pusen sin hale..[&:]

http://www.fotoknudsen.no/archive137/071220032022201mpLjD21EYc7P1PCST8o96/medium/12012009174430giHD6pVL8ABM.jpg?13

Uff då pusen[:(] Såg kje godt ut nei..

Men da går nok bra ska du sjå. Pus blir nok vant med ein litt kortare hale.

Dette er så ikke godt ut, men det hjelper vel på etter hvert.
Stakkars med kortere hale da. [:o]

auuu da, god bedring til vofsen [:D]

Eg trur faktisk eg berre skal ringa til klinikken i morgon og høyra om snarast operasjon eg..[8|] trur da må være da besta!! No etter at dei barberte halen, så er ho blitt så mykje meir obs på halen, og får nesten lettere vondt, enn ho gjorde i går[8|] Litt ekkelt syns eg..[&o]
Får heller pus berre ha halv hale, går vel da og! Kanskje me kan ein gong ha kattungekull på ho, om eit par år.. Vente til småen i magen er blitt et par år[8D][;)]
Å så kan me beholde eine kattungen[:)] Går jo kanskje da[:D]

Syns jo noko av sjarmen er pusens hale eg, så er ganske trist for at ho skal miste den.. Men, det er jo det, eller katten. Heller halen då..
Men syns det er så rart, eg har vært litt bortpå haletuppen, og då beveger ho jo den. Om leddet var knekt trudde eg ikkje det var mulig[8|]
Men dyrlegen skal jo vita kva dei snakker om så.. Syns berre det var så rart..[8|]

Jaja, håper pus vil få da bra innen et par veker, i mens må eg jo holde katten og hunden skilt, og det er ikkje så enkelt. De har jo vært i lag heilt sidan me fekk pusen i oktober/november..[&o] Huff.. Koffor skulle da her skje.. Trasig..[X(]

Offa meg... Stakkar pusen. Men når det er ordnet blir hun jo så god som ny igjen vel. Men det så ikke godt ut nei...

Yaiks! Det der så ikke godt ut stakkars[&o] Håper det går bra med henne da, og at dere får ordnet opp i det.

[miss] hvordan går det med lille pus idag da?

åh, fasikken!! det der kjente jeg i rompa og magen!!!
dakar pusen din!!! ønsker den god bedring! [:)]

*unnskyld at jeg sniker, skulle bare finne snuppis*

Det går bedre med pus i dag, har ringt til ein anna veterinær for å få en meining til, skal der på torsdag!
Har prøvd å bandasjere pus litt, men det er ikkje lett. Og kan ikkje fatte og begripe kvifor dei ikkje gjorde det når ho var litt bedøvd i går hos veterinæren..[:@] Ho har jo tygd å sleika febrilsk i natt på halen, og endt med å blø meir enn før..[&o]

Den andre veterinæren eg snakka med tenkte eg at eg skulle hørre med om me er nødt til å amputera, eller om det faktisk går an for pus å leve med halen, så lenge såret gror!! Men for at såret skal gro, må det jo "dekkes" til litt føler eg.. Sånn at ho ikkje heile tida går å er i det i løpet av dagen.

Ja, ellers er det bra med pus, ho koser og leiker og spiser å går på do, som normalt. Men trur det svir litt på halen til tider, for ho svinger heise på den av og til, og det er då eg trur det svir..[8|]

Gler meg til å få vita litt meir. Prøvde jo å ringa dyreklinikken eg var til i går for å hørre om eg kunne bandasjert ho eller noko, i og med at det er eit ope sår.
Men venter fremdeles på tlf tilbake.. Kjenner eg blir litt småfrustrert. Der brukte eg 1000,- i går på å få hjelp.. Men, følte egentlig at det var lite hjelp å få..
Men er jo ofte etterpå ein blir etterpåklok også, og kommer på "alt" ein burde spørt om, men ikkje kom på..[&o]

oh shit dette så vondt ut..[:(]
selv har jeg nett vært til veterinæren før jul med en av mine to katter..hun hadde blitt bitt i halen..ble lagt i narkose,så de barberte den delen og fikk rensket ut infeksjonen...dette måtte vi gjøre en gang til 1mnd etterpå..fikk masse god hjelp og vi har krage til katten...slapp å bruke den,for hu var så flink siste gangen..men første gangen måtte vi bruke krage for at hun ikke skulle sleike på såret da det kunne bli en ny infeksjon..så jeg synes det var rart at dere ikke fikk med krage da dette så enda styggere og vondere ut enn vår katt...

jeg synes det er bra du skal til en veterinær til..siden hun klarer å røre på halen er det jo rart om den er knekt...håper dere kan berge hele halen, men om ikke så lever katten kjempefint med en mindre hale[;)]

allt for katten sier bare jeg...den andre katten vår er allergisk mot kattmat og annen mat, brukte 1 år på å finne det ut og alt i alt med sterilisering på begge kattene har vi sikkert brukt 10 000,- så må man så må man,de må oxo få hjelp dakars pus...[;)]

stakkar pus[:(]så ikke mye godt ut...

ORIGINAL: *Bobbo*

Stakkar liten. Det så ikke noe godt ut.

Back
Topp