Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normal
Oppdatering!Lang protokoll tok virkelig knekken på meg og jeg anbefaler det ikke til noen. Aldri! Jeg har hatt skikkelig ettervirkninger med overgangsalder symptomer som heldigvis har stabilisert seg nå (med hjelp fra akupunktur). Jeg går fortsatt til akupunktur for mensen lar nå vente på seg. Dette skulle være min første syklus etter lang protokoll og jeg er nå 13 dager forsinket med mens. Siden planen er at jeg skal ha pause-syklus denne runden før et forsøk med totalfrys så begynner det å spøke for innsett før sommerferien… Jeg er så ufattelig lei meg, frustrert og sint. Alt i dette har for min del handlet om venting av ulike grunner og jeg føler sånn at kroppen min (og meg selv) svikter meg når det gjelder som mest. At dette bare ikke kommer til å gå. Det er skikkelig mørkt til tross for at våren kommer med lys og varme. Jeg forstår ikke hvorfor ikke kroppen min klarer å gjøre dette, hvorfor dette skal ta så lang tid. Noe jeg ikke var forberedt på. Jeg er bare så veldig veldig lei meg…
Oppdatering!
Lang protokoll tok virkelig knekken på meg og jeg anbefaler det ikke til noen. Aldri! Jeg har hatt skikkelig ettervirkninger med overgangsalder symptomer som heldigvis har stabilisert seg nå (med hjelp fra akupunktur). Jeg går fortsatt til akupunktur for mensen lar nå vente på seg. Dette skulle være min første syklus etter lang protokoll og jeg er nå 13 dager forsinket med mens. Siden planen er at jeg skal ha pause-syklus denne runden før et forsøk med totalfrys så begynner det å spøke for innsett før sommerferien… Jeg er så ufattelig lei meg, frustrert og sint. Alt i dette har for min del handlet om venting av ulike grunner og jeg føler sånn at kroppen min (og meg selv) svikter meg når det gjelder som mest. At dette bare ikke kommer til å gå. Det er skikkelig mørkt til tross for at våren kommer med lys og varme. Jeg forstår ikke hvorfor ikke kroppen min klarer å gjøre dette, hvorfor dette skal ta så lang tid. Noe jeg ikke var forberedt på. Jeg er bare så veldig veldig lei meg…