Svar på tråd

Hysteroskopi vel gjennomført på onsdag! Det var vondt og ubehagelig, men raskt - så alt i alt gikk det helt fint. Hun fjernet min lille polypp og ellers så alt veldig bra ut der inne. Det var godt å høre, og jeg er glad for at jeg gjorde det!

Legen sa også at jeg måtte forvente å blø litt, og at blødningen var veldig forskjellig fra person til person. I går (dag 2) tok den seg opp litt. Nok til at jeg begynte å bli bekymret for at det var mens. Det er omtrent like mye i dag, og hvis dette er mens så tror jeg forsøket denne runden går i vasken… Og ikke nok med det- mest sannsynlig så går neste syklus i vasken også da det kræsjer med påske… Jeg skal ikke ta sorgene på forskudd, men det er frustrerende å tenke på! Jeg går på så mye vitaminer og tilskudd om dagen og hvis jeg må gå på alt i 2 måneder til så flyr tusenlappene avgårde… sukk! Dette er skikkelig uvanlig for meg som har regelmessige, stabile sykluser. I utgangspunktet skal jeg ikke ha mens før om en uke! Men forrige gang noen rotet i livmoren min (ved endometritesten) fikk jeg jo også mensen altfor tidlig. Kanskje det bare er sånn kroppen min reagerer…

Back
Topp