Litt usikker på dosen, men jeg har betalt 15 000 kr for Pergoveris hvert uttak (og det er uten alt annet). Så vidt jeg så på prisen var det mye billigere med Meriofert, men kanskje ikke det blir så mye billigere hvis jeg må ta mye mer? Jeg håper likevel! Med Gonal F betalte jeg vel rundt 10 000 for alt, så jeg håper virkelig at det blir litt mer rundt der enn det jeg hatt med Pergoveris.
Jeg nevnte det for legen ( sammen med en Haug andre ting). Jeg var mest opptatt av at vi skulle drøfte det, og var klar på at jeg ønsket at vi skulle se på saken min og tenke hva som kunne lønne seg for meg- ikke hva som forskning sier funker for en stor gruppe kvinner. Han forsto veldig godt hva jeg mente, og gikk gjennom alle forsøkene mine og spurte om masse ting. Vi endte på at det kunne være lurt å prøve å bytte. Jeg var tydelig på at jeg ville drøfte det, men det var ikke slik at jeg må bytte hvis han mente det ikke var best. Så jeg føler at det ble en bra samtale, og har en god følelse!
Jeg går til Vibeke Fjeld, og hun er jo nærmest ekspert på akupunktur og IVF. Jeg går dit først og fremst for å stabilisere hormonbalansen etter lang protokoll, for jeg har fortsatt bi irkninger etter medisinene på lang protokoll 
Fikk du lokalbedøvelse?! Så heldig! Jeg skal ta privat (for ventetiden er altfor lang offentlig), og fikk bare beskjed om å ta Paracet i forkant… Jeg skulle gjerne hatt lokalbedøvelse…